Hallo allemaal Mijn naam is Sarah, 25 jaar en wij zijn er gisteren achtergekomen dat we over 8 maanden ons eerste kindje krijgen. Ik kan het ergens nog niet geloven, ondanks 3 zwangerschapstesten en een bloedafname die toch echt zeggen dat ik zwanger ben. Dit komt doordat mijn vriend en ik een aantal maanden geleden te horen hebben gekregen dat ik PCOS heb, en dat het voor ons net ff ietsje moeilijker werd om op de "natuurlijke" manier zwanger te worden. Ik zou binnenkort een kijkoperatie hebben, om te kijken of er geen verklevingen waren...Wij zijn echt in de wolken, en ik ben nu ergens in de 5e week, dus nog erg pril, maar ik kan het welvan de daken schreeuwen! Hoop dat alles goed gaat, kijk erg uit naar wat komen gaat de komende maanden. Zijn er hier nog meer mensen met PCOS die zwanger zijn? Keep u posted. Groetjes sarah
Welkom en veel klets en lees plezier toegewenst. Gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan. Liefs wolly
Wat goed dat het op de natuurlijke manier is geweest! Zelf heb ik ook PCOS. Mijn nicht heeft het ook en die heeft eerst 5 jaar het zelf geprobeerd zonder midecijnen maar zonder resultaat. Ik heb zelf ook een jaar bezig geweest en ben na twee keer slikken van Clomid zwanger geworden. Ik kreeg zelf helemaal geen eisprong werd dan wel na 3 of 4 maanden onegsteld maar meer omdat de 'troep'uit me lichaam moest gaan zeg maar. Zelf had ik deze maand helemaal niet het idee dat het raak zou zijn maar ze zeggen toch ook, als je het niet verwacht gebeurd het juist! Wanneer ben je uitgerekend? Groetjes
Ik ben zo rond 16 juli uitgerekend, dus bij jou was het ook onverwacht toch raak! Fijn om te horen dat ik niet de enige ben, hoe voel jij je verder? liefs sarah
Super moe, misselijk en opgeblazen haha maar verder natuurlijk super blij en nog heel onwerkelijk. volgende week heb ik mijn eerste echo, ben echt zo beniewd! Liefs