Absoluut. Ik vind het heel raar staan als iemand ''na'' en ''naar'' en ''me'' en ''mijn'' verkeerd gebruikt. Dat heeft niets met dyslexie te maken en ook niet met dialect. Het is gewoon vreemd taalgebruik.
Haha als iemand tegen mij zegt dat hij om 8.00 is aangereden, zou ik zeggen dat hij blij mag zijn dat hij er dus blijkbaar zo goed vanaf gekomen is dat hij er nu al over kan vertellen
Ik ben zelf absoluut geen taalpurist en maak ook stomme fouten, maar wat mij betreft heb je fouten en fouten. Misschien niet heel erg politiek correct, maar ik heb (deels onbewust) toch wel bepaalde vooroordelen over mensen die standaard "me" gebruiken in plaats van mijn of m'n. Ik zou zo'n persoon nooit aannemen, ook niet als secretaresse of assistent en zelfs niet als gastouder of oppas .
Herkenbaar! Zag laatst een advertentie via fb voor haar eigen kinderopvang. Ze is gastouder. De advertentie zat bomvol spelfouten. Geen haar op mijn hoofd dat ik mijn kind daar naar toe zou brengen. Nu ken ik haar en haar man ook wel een beetje en weet dat ze niet bijster intelligent zijn maar dat straalt haar advertentie dus ook uit