Vanavond is mijn lieve hond ingeslapen hij had kanker aan zijn lymfeklieren. Vind het zo zwaar hij had 2 mei 9 geworden wat zal ik mijn beestje gaan missen Rust zacht lieve beckham
R.I.P!!! Wat een mooie hond zeg! Het is altijd vreselijk om je huisdier in te moeten laten slapen. En je hoopt toch altijd dat ze door ouderdom overlijden dan dat jij het voor ze moet beslissen. Wij hebben ook een hond, jaar of 7 nu, nog kerngezond, moet er dus niet aan denken dat hij ziek word ofzo! Hij is zo'n schat van een beest... Heel veel sterkte met dit grote verlies, ik ken het verdriet!
Ach een rottie Mijn Lyso (ook rottweiler) is inmiddels al 4 jaar dood maar mis hem nogsteeds! Sterkte!!
Ik treur met je mee want ik heb mijn lieve trouwe hond afgelopen zaterdag moeten laten inslapen. Hij is 10 jaar en 9 maanden geworden. Wat een rotgevoel hè....
achoss, zo'n mooi beesie, rust zacht beckham! hij heeft in ieder geval geen pijn meer en is nu vast op een betere plek zonder ziekte en pijn! hij leeft verder in jullie!! zolang je die mooie foto maar bewaard en misschien mooi foto lijstje halen! heel veel sterkte liefs shy girl
Och wat een schatje... Mijn hond is een paar jaar geleden aangereden door een auto en gestorven maar ik heb nog steeds, als ik aan hem denk, dat ik de tranen in mijn ogen heb... Sterkte.