Sodeju wat een schrik! Ik hoop zo voor je mannetje en natuurlijk voor jullie dat hij er weer goed uitkomt! Heel veel sterkte!
wat zul je geschrokken zijn zeg! veel sterkte en hopelijk mag hij snel weer opknappen en naar huis! sterkte!!!
Jeetje, linda, das is niet niks wat je allemaal schrijft!! Ik kan me voorstellen dat je je dood schrikt en dat je ontzettend ongerust en bang bent. Dat zij dingen die meestal bij anderen gebeuren, maar je hoopt het nooi zelf mee te maken. Hoe gaat het nu met je man? Voelt ie zich erg ziek en hoe ervaart hij hetgene wat gebeurd is? En hoe reageerden de kinderen, want die zijn op een leeftijd, dat ze ook wel graag uitleg willen he. Heeeel veeel sterkte en beterschap voor je man, maar zeer zeker ook voor jezelf!! En laat je weten hoe het verder met hem gaat?? Liefs!
Jemig zeg... wat schrikken.. heel veel sterkte en beterschap voor je man....hopelijk valt t allemaal mee....liefs
hoe is zn eerste nacht/dag in het ziekenhuis geweest. Weten jullie al wat uitslagen van evt onderzoeken. Nogmaals veel sterkte voor jullie gezinnetje
Oh meid, wat vreselijk om te lezen. Pff, wat zullen jullie geschrokken zijn zeg! Ik hoop dat hij snel opknapt en dat het uiteindelijk allemaal mee zal vallen. Sterkte!
Wat vreselijk meid!!! Wat zullen jullie geschrokken zijn! Heel veel sterkte gewenst en ik hoop op goed nieuws!
heel veel sterkte en ik weet wat je bedoelt ik zit er ook midden in mijn man is 4 juni op genomen geweest in het zkh op de ic met hoge bloeddruk 250/150 nu blijkt hij een nierziekte te hebben en een verdikte hartspier zijn nieren werken maar voor 20% als het goed ik komen we er volgende week achter welke nierziekte hij heeft heel veel sterkte in deze moeilijke tijd en zoek steun als je die nodig heb als je vragen hebt stuur maar een berichtje