Ik heb een vraagje: wat is normaal bij babies van 1 maand? Ik dacht altijd dat een baby slaapt van voeding tot voeding en dan een of twee keer per dag een wakker uurtje. Of heb je dan een heel standaard kindje? liefs juud en lynn
Ik zou het niet weten, Kylian is bijna de hele dag wakker en doet hazeslaapjes in zijn box (die duren hooguit een half uurtje). Leggen we hem 's middags wel te slapen in zijn bedje dan slaapt hij zo 2,5 uur achter elkaar, op zich heel mooi alleen is hij dan 's nachts 2,5 uur eerder weer wakker en dat vinden we dan weer niet zo mooi Groetjes Anita
Volgens mij is het normaal bij baby's van een maand dat ze tussen de 16 en 20 uur per dag slapen. Dus na de voeding even wakker en dan weer naar bed. Stijn was helaas toen veel wakker en slaapt juist nu ongeveer 15,16 uur per dag. Dus ja alles is gemiddeld.... xxx
Idd wat is normaal? Ieder ukkie is anders, wij hebben een mega slaper, maar er zijn er ook die met 3 uurtjes slaap op een dag genoegen nemen.
Dat is volgens mij echt heel erg verschillend! Maar als een kindje wakker is en dan tevreden en vrolijk is dan is hij/zij waarschijnlijk wel uitgeslapen. En dat is voor de een na half uur, en voor de ander van voeding tot voeding