Gisteren met veel harde buikpijn en rugpijn naar het ziekenhuis. Uit de eerste controle leek alles normaal. Toch wilde ze me een nachtje ter observatie houden. Na een tijd wilde ze toch nog een keer toucheren en bleek ik een cm ontsluiting te hebben. Gelijk gingen alle toeters en bellen af en werd ik met de ambulance naar het maxima ziekenhuis gebracht in brabant. Hier ook weer alle onderzoeken gehad en meteen longrijping en iets voor de hersenen. En weeënremmers. De pijn bleef nog een tijdje hangen maar vanacht was het door de weeënremmers stabiel. Oh wat ben ik bang zeg pff Ben pas 24 weken zwanger Wat betekend dit? Bedrust tot aan de bevalling? Ziektewet tot aan het verlof? Iemand met ervaring hier in?
Wat een angst! Lig je nog in het ziekenhuis? Ik zou die vragen even je aan je arts stellen dan. Hier zijn zoveel meiden die verschillende ervaringen hebben, wat je misschien alleen maar onzekerder maakt. Het hangt totaal van de oorzaak van de weeen en ontsluiting af wat de prognose is, en de behandeling. Ik zou in ieder geval rekenen op rust tot aan je bevalling ja...
Jeetje wat schrikken! Ik denk dat elke ervaring en situatie uniek is dus vraag het aan je artsen je ligt nog in het zkh begrijp ik? Heel veel sterkte en hopelijk blijft de kleine Nog zeker een heel aantal weken zitten. Succes!
Ik sluit mij aan bij bovenstaande berichten! Wat een schrik! Heel veel sterkte! Je wordt in ieder geval goed in de gaten gehouden.
Jeetje wat heftig! Hier ook geen ervaring, maar stel je artsen alle vragen, schrijf ze anders op zodat je ze nog weet op het moment dat de arts komt.
Sterkte doe rustig aan en denk vooral aan de kleine en jezelf en de rest is onbelangrijk toch😜
Dankje meiden. Ja ik lig nog in het ziekenhuis. Zal ze aan de arts stellen. Ze zal vandaag nog wel langs komen.
Sorry, geen ervaring meis, maar wil je wel héél veel sterkte toewensen en hoop dat het alsnog allemaal goed mag verlopen... Hou je taai!
Nou jeetje wat n angst moet door je heen gaan, wat eng! Meis ik zou echt alles op alles zetten om je kindje zolang mogelijk binnen te houden en dus idd te rusten en de zw ingaan!!! Heb je al artsen gesproken? Ik wil je heel veel sterkte wensen...
Oh dat is schrikken meid. Schrijf alle vragen op zodat je niks vergeet als de dokter aan de bed staat (advies). Hopelijk mag je nog lang genieten van je ukkie in je buik! En neem gewoon alle rust die je nodig hebt! Alles voor je Ukkie!! Sterkte!
De artsen zijn geweest. Het ziet er naar uit dat de situatie stabiel is. Straks een stukje lopen om te zien hoe het gaat en of de harde buiken weer toenemen. Het word voorlopig rustig aan doen. Geen huishoudelijke dingen en lekker lang wandelen zit er ook even niet in. Dankje meiden.
Jeetje wat is dat schrikken! Heel veel sterkte, rustig aan, alles voor je kleintje! Hopelijk blijft ze nog flink lang zitten.