Pff heftig ! Gelukkig wel net die grens van 24 weken behaald dat ze er alles aan doen je kindje in leven te houden ! Rustig aan doen, en stel je vragen aan de gyn ..
Nee ik lig nog steeds in het ziekenhuis. Krijg vandaag nog longrijping. En dan stoppen ze de weeën remmers om te zie hoe het dan gaat.
Jeetje meid wat schrikken! Spannend vandaag hoe je buik gaat reageren als de weeenremmers gestopt worden. Gelukkig heb je in ieder geval de longrijpingsprikken gehad nu en kunnen die hun werk gaan doen. Ik weet helaas in wat voor onzekere situatie je nu verkeerd, gelukkig is het wel stabiel en ben je in goede handen. Meer doen dan rust nemen kun je niet, ik hoop dat je kleintje nog even lekker blijft zitten. Veel sterkte
Meid wat zul je zijn geschrokken! Heel veel sterkte en hopelijk blijft jullie kleintje nog een poosje zitten!
Het gaat goed zonder de weeënremmers. Als goed is gaan ze me morgen wat rond laten lopen om te zien hoe het gaat. Hoe mijn buik reageert op inspanning. Ik ben benieuwd. Lief dat jullie zo mee leven. Dankjewel.
Ook de nacht is goed gegaan. Als het zo goed blijft gaan, mag ik ook vast weer gauw naar huis. Tenminste.... dat hoop ik vooral.
Heel veel sterkte, hopelijk gaat het allemaal goed met jou en je beebje. Het Maxima is een heel prettig ziekenhuis waar ze veel kennis hebben, maar het is toch niet thuis natuurlijk. Iedere dag dat je beeb blijft zitten is er eentje bij!
Ik had het bij mijn eerste dochter ook helaas. Ik heb 2 weken in het ziekenhuis gelegen en dat ging hetzelfde als bij jou. Ik was toen 26 weken zwanger, heb weeën remmers gekregen en longrijpers idd. Na 2 weken mocht ik naar huis, maar moest wel absolute bedrust houden. Met 32 weken mocht ik langzaamaan weer wat bewegen (dat wil zeggen dat ik weer af en toe een vaatwasser mocht inpakken bijv, maar meer doen op een dag werd nog afgeraden) met 35 weken mocht ik weer een wandeling maken ed.. toen ik 37 weken was ben ik alles weer gaan doen, ik was er wel klaar mee en hebdus ook wel alles weer gedaan. Uiteindelijk pas met 39.5 bevallen Dus het kan absoluut goed komen, maar houd je aub aan alle adviezen, al is dit echt niet makkelijk! Eerlijk gezegd geloof ik niet dat je weer aan het werk kan (maar ik ben geen arts, dus geen idee wat ze tegen jou gaan zeggen) Fijn dat het al beter gaat! Sterkte, ik hoop dat je snel weer naar je eigen huis en omgeving mag!
Ook ik heb ervaring helaas maar wel een goede afloop! Ik was 27 weken. Remmers en longrijping gehad. Weekje ziekenhuis gehad en toen naar huis. Week 29 weer.... Maar toen zonder remmers weer week in ziekenhuis. Vanaf 27 weken kreeg ik proluton en volledige bedrust. Tot een week of 34/35 toen mocht ik langzaam weer dingen gaan doen. Uiteindelijk ben ik bevallen met.....39,3! Door middel van inleiding! Of jij nu ook volledige bedrust moest hebben weet ik niet. Net als met werken.... Dat kan je arts alleen maar zeggen...maar ik merkte dat rust heel goed hielp bij mij. Ik vond het een hele moeilijke en onzekere tijd en ik heb juist veel op zp gezeten en gezocht naar positieve verhalen! Sterkte! En geniet voor nu maar van de rust en het getrappel!