Ik ben op zoek naar een goed GPS horloge voor onze zoon. Budget is +/- €100,-. Ik lees in reviews van horloges veel wisselende ervaringen dus ik hoor graag of jullie goede ervaringen hebben met een specifiek horloge.
One2track inderdaad! Fijne service ook trouwens (een van onze horloges werkt momenteel niet, wordt meegedacht en vervangende onderdelen opgestuurd). Wij hebben ze nu een jaar of drie denk ik.
Wij hebben ook one2track. Werkt goed, ik vind m wel groot voor een klein polsje, maar dat zijn ze allemaal denk ik.
Heb hier een cactus rebel. Ben nog ff bezig met eerste installatie momenteel eerst opladen. Ook een groot bakbeest overigens. (Kan G me straks bellen als ze me mist of er wat is. Lukt t me niet om m aan de praat te krijgen dan heb ik nog een nokia 3310 revised edition)
Met de huidige indruk zou ik voor de one2track gaan. Ben niet echt voorstander van de "gebruiksvriendelijke" inrichting van deze Cactus Rebel....pfffff Gare app er achter van de laagste aanbieder vermoed ik zo. (Speciale tekens in wachtwoord niet mogelijk, daar begint mijn issue al en houdt t niet bij op)