Me verdedigen waarom ik geen donor wil

Discussie in 'Donorschap' gestart door Mamalizzy, 5 mei 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hibiscusje

    hibiscusje Fanatiek lid

    31 mrt 2020
    2.201
    3.255
    113
    Vrouw
    Wow,


    41 jaar zeg je. Maar Ik zie hier alleen maar Ikke ikke ikke... Misschien zou je de andere kanten van de verhalen wat serieuzer moeten lezen .

    Laat ik even de boeman zijn nu en jouw ideale situatie schetsen.

    Je leert een man kennen vandaag en t is de man van je dromen hij en jij besluiten voor een kindje te gaan alles is je gegund je word snel zwanger kind is gezond. Je bent 35 weken en meneer zegt Ajuu zoek t maar uit ik ga t kind niet erkennen en je kijkt maar wat je doet!
    Dan ben je ook alleen met een kind wat ze vader nooit leert kennen.

    Heel veel uitspraken zijn (onbedoeld) een sneer naar andere leden.
    Ik geloof niet dat je begrijpt dat je daadwerkelijk mensen kwetst door zo heftig te reageren.

    Ja het mag jouw keuze zijn maar ook jouw gevecht en hoe vervelend ik t voor je vind. Is er werkelijk niemand die jouw beter kan laten voelen met dit verdriet. Simpel weg omdat de "oplossingen" voor jouw probleem niet voor jouw zijn weg gelegd. Dus de enige oplossing is bij jouw een vruchtbare man vinden die bij je blijft. Eerlijk? dat vind ik minder realistisch dan dat je beweert te zijn.

    Ik gun je t geluk absoluut. Maar neem andere niet mee in jouw verdriet ik denk dat daar ook het hele probleem ligt dat je er met niemand over kan praten.
     
    Paardenbloem, Happyhope en Lisa280887 vinden dit leuk.
  2. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Er wordt steeds gereageerd zo van o dus je bedoelt dat mijn donorkind of eiceldonatietraject oid niet uit liefde is?

    Dat beweer ik tich nergens?

    Het enige waar ik mij aan stoor is hoe lisa over spermacellen praat zo van ach t is maar een bouwsteentje. Dat vind ik kwetsend.
     
  3. frummelke86

    frummelke86 Fanatiek lid

    17 feb 2017
    1.984
    2.530
    113
    Vrouw
    Je schrijft zelf dat mensen zich er blijkbaar niks bij voor kunnen stellen dat je een kindje uit liefde maakt. Dus omdat wij kiezen voor een donor kunnen wij ons er niets bij voorstellen? Ben je nu echt niet dapper genoeg om je excuses aan te bieden voor de dommige woordkeuze? Zal best dat je iets anders bedoelde maar dan moet je het anders schrijven.
     
    one of kind en Lisa280887 vinden dit leuk.
  4. Fuddey

    Fuddey VIP lid

    6 okt 2015
    16.382
    12.678
    113
    Lees je eigen posts eens van begin tot eind terug. Gewoon je eerste post is al oordelend naar mensen die wel voor donorschap kiezen...
     
    one of kind en Lisa280887 vinden dit leuk.
  5. Lisa280887

    Lisa280887 VIP lid

    13 jan 2019
    5.067
    5.826
    113
    Vrouw
    Ga je weer? Ik heb al vaak genoeg uitgelegd hoe dit bedoeld is.
     
  6. Mamalizzy

    Mamalizzy Fanatiek lid

    2 mei 2020
    1.930
    230
    63
    Vrouw
    Ja kan. Elke man kan een wolf in schaapskleren zijn helaas. Maar voor mij geen reden om die stap over te gaan en naar n donor te stappen. Er zijn ook zat lieve vaders.
     
  7. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Beste Mamalizzy,

    Wij gaan dit topic sluiten. In dit forumonderdeel ga jij geen gelijkgestemden vinden. Hier zitten vrouwen die juist wel openstaan voor donorschap.
     
    Ysabella, einad, mxm en 19 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina