Hallo allemaal, Ik doe weer mee voor de derde keer. In het gesprek werd ook gezegd dat het heel hard nodig is. Er is nu dus al een tekort aan het geneesmiddel dat uit de urine gemaakt wordt. Ze vroeg dus ook of ik moeders voor moeders wil promoten aan mijn omgeving. Aangezien ik nu nog erg in het begin van mijn zwangerschap zit gaat dit niet in mijn omgeving. Ik hoop met mijn stukje hier dames zover te krijgen om mee te doen. Of gewoon kletsen over hoe jullie het ervaren. Er is ook een vriendinnen actie mischien kunnen we elkaar daar ook wel voor opgeven. Tanna.
Ik heb deze keer meegedaan. Bij mijn dochtertje geen idee dat dit er was. Ben blij dat ik heb meegedaan en daarmee mijn steentje aan hopelijk meer zwangeren bijgedragen.
Ik doe ook mee ! Of je het nou in een fles giet of doorspoelt .. Plassen doe je toch wel. Kan je het net zo goed even in de blauwe fles gieten, dan help je er andere vrouwen ook mee voor het mooiste wonder!
Doe van harte mee, maar geef eerlijk toe dat ik niet rouwig zal zijn, als het voorbij is. Die flessen brengen mijn misselijkheid soms op een totaal ongewenst niveau
ik deed ook mee.... en volgende keer doe ik het niet meer... ik had zo vaak geen zin om het over te gieten op te vangen etc. plus die geur wat uit die flessen komt... gatverrrrr
Ik doe ook mee, kan gelukkig alle 10 de weken vol maken.. Zonder MvM was ik nu niet zwanger geweest.. Voor mij dus vanzelfsprekend om zelf ook mee te doen, al had ik dat ook zeker gedaan als het wel op de natuurlijke manier was gelukt.. Kleine moeite waar je een groot verschil mee kan maken! Bij deze jullie allemaal bedankt voor het meedoen alvast!
Ik kreeg een tip van de mvm mevrouw. Bij mijn zoon was het plassen gieten spugen , door de geur van de flessen. Ze zei dat als je de flessen even 15 min buiten zet met de doppen eraf (als het niet regend) is de ergste geur weg.Ga het maar proberen. Ik heb nog tien weken tegaan.