hallo dames naja de naam zegt het al me vriend vind het dus te warm om te klussen zijn er meer dames met dit idee?
Nee die van mij is te moe, komt vast ook door 't weer en dat het vroeg licht word! Vreselijk had bijna m'n vruchtbare periode gemist =(
zet een raam open of propeller aan en klussen daarna lekker douchen hier geen probleem om met dit warme weer te klussen
Haha, kan ik me heel goed voorstellen! Mijn man hoeft nu ook niet bij me in de buurt te komen Heb dan ook buikgriep en zwanger, maar weet niet of het hem anders zou lukken hoor! Morgen wordt het een stuk koeler, ik zou erop gokken dat het dan nog optijd is. Morgenochtend ipv vanavond
Wij doen het soms onder de (koele) douche, soms heel vroeg in de ochtend en anders met de fan aan. Maar mijn vent klaagt er ook wel over hoor! Die van jou is niet de enigste.
Hahahaha ja jij bent ook al zwangerDus hoeft niet meer te klussen! Ik zou betoog niet leuk vinden en al helemaal als het is om een "doel". In mijn vruchtbare periodes wilde ik ook altijd graag klussen. Het kan ook een keer een vluggertje zijn,hoeft ja geen uren te duren. Hopelijk krijg je hem nog verleid hahah succes!
Wij zijn nog niet bezig met klussen maar mijn mannetje vin het nooit te warm. Het is zelf zo dat hij juist meer zin krijgt als het warm is