Ik vind Nivea summerbeauty dagcrème voor in mijn gezicht heel fijn. Werkt goed, geen kleurverschillen of zo'n neppe oranje gloed, nee, gewoon echt een kleurtje alsof je dat van de zon hebt. Dat gebruik ik in de winter, want ik word wel bruin van mezelf, maar ik heb een hekel aan zonnen, krijg heel snel hoofdpijn, dus heel bruin word ik niet en 's winters zie ik anders gewoon wit. Je moet wel je hele nek meenemen (vergeet je slapen niet, achter je oren etc.). Ik heb ook wel eens bodylotion gekocht, zelfbruinend, volgens mij van Ambre solaire (het was een soort bruingouden fles), maar dat werd echt lelijk en onnatuurlijk. Mijn dochtertje heeft een heel licht huidje, die wordt gewoon helemaal niet bruin, hoogstens minder wit.
Hier nog een roodharige met te witte benen. Heb me er bij neergelegd. Na inderdaad een worteloranjebenen-debacle besloten dat het niet anders is. Zodra het kan gaan ze de zon in maar niemand die het verschil ziet. Het is niet anders. Heb wel een tijdje een dove-zomer-lotionfles gehad maar dat moet je zo regelmatig bijhouden....daar ben ik niet zo van. Daarmee zag ik trouwens wel verschil. Je hebt verschillende gradaties qua donkerte.
Die flessen van Dove zijn niet zo heel duur en je doet er best wel lang mee.Nadeel is wel dat je beddegoed soms mee kleurt. Maar geen vlekken. Mylène heeft ook zoiets die vond ik eerlijk gezegd nog fijner maar was ook stukken duurder en kon je alleen maar op party`s bestellen dus als hij op was kun je niet even naar de winkel om een nieuwe te kopen maar moet je wachtten totdat er weer een party is. Dus ik zou even naar de Etos de dove gaan halen. Ik denk dat ik zelf ook maar weer eens ga smeren nu het mooie weer er weerr aan komt
Je beenhaar laten groeien en die bruin verven Hihih nee hoor geintje! Ik ben dan wel niet rood maarre hier word ik gewoon bruin behalve mijn onderbenen, snap er de ballen van.. Heb 1 keer iets gesmeerd maar leek wel een wortel hihi.. dus heb er nu zoiets van naja het zal wel en wie er moeite mee heeft kan de pot op
ik word ook niet snel bruin verbrand eerder. Ik ga gewoon met mijn witte benen in een jurkje of rokje anders kan ik de hele zomer wel binnenblijven. weet niet of jullie dit herkennen maar soms krijg ik een opmerking dat ik zo wit ben. Ik zeg dan ook gewoon dat ik niet snel bruin word maar ook niet een zonaanbidder ben. Als mensen erover zeuren dan zeg ik dat ze maar een andere kant op moeten kijken. Ik vind het jammer dat andere mensen erover moeten zeuren soms
ze hebben tegenwoordig toch tanningboots, misschien zoeken op internet? neem aan dat ze daar gewoon aanpassen op de huidtype. ow en trouwens, wit word helemaal in! is echt zo! ivm ongezonde straling en huidkanker word het hip (in het kader van groen is hip, gezond is hip) dus dan ben je in je voordeel met je melkflessen
Dat wit in gaat worden, daar geloof ik niet meer in. Dat hoorde ik zeven jaar geleden ook al namelijk... Helaas. Zonnebank heb ik 1 seizoen gedaan, ook iets van 6 jaar terug. Hielp wel, want ik ben die zomer geen 1 keer verbrand. Maar ik ga het toch echt niet meer doen. Is zo ontzettend slecht voor je huid, helemaal als je zo'n licht huidtype hebt. Dus hier ook een stukje acceptatie en toch blote benen in de zomer (maar niet boven de knie-bloot, haha, da's weer een stapje te ver). Maaaaar, nu ik gehoord heb dat dove bodylotion toch wel een goeie zelfbruiner is, ga ik het heeeel misschien toch nog 1 allerlaatste keer uitproberen...