Mijn god wat zul jij geschrokken zijn Dat is ook mijn grootste angst (hebben een beek achter onze tuin). Kids zijn zo vliegensvlug...al let je nog zo goed op. Gelukkig is het goed afgelopen.
Meid dit heeft niet te maken met goed opletten hoor. Het gebeurd zo al let je nog zo goed op! Je hebt goed gehandeld! Je zei dat er mensen bij stonden mar deden die dan niks? SterkeMet het bekomen van de schrik!
Wat erg!! Heel veel sterkte met de verwerking. Gelukkig gaat het nu goed met je knul. Knuffel voor jou.
wooow kippenvel..wat een ontzettend angstig moment. Ik ben heel blij dat alles goed is met je kleine mannetje. Jeetje wat is het moederinstinct goed en top dat je zo snel gereageerd hebt daarop. Pas ook goed op jezelf want dit meemaken is niet niks..praat erover en het is jouw schuld niet! je hebt super gehandeld. knuffel!
Jeetje mina meid wat moet jij geschrokken zijn! En je oppas ook vast!! Daar moet je echt niet aan denken idd wat er had kunnen gebeuren, maaaaaar gelukkig kan je je mannetje nog lekker in je armen sluiten. Knuffel hem maar extra vaak en laat het maar even bezinken. Sterkte! Dikke knuffel!!
jeetje daar krijg ik kippenvel van! vreselijk moet dat zijn geweest! gelukkig is het met een sisser afgelopen!
Wat erg voor je! Ik kan me voorstellen dat je echt enorm bent geschrokken! Het is niet niks zoiets mee te maken... Ben heel blij voor je dat het goed is gekomen en wens je veel sterkte met het verwerken van deze gebeurtenis...
Logisch dat je je rot bent geschrokken!!! Is je ergste angst... Heb de tranen in mijn ogen staan. Hopelijk kom je weer een beetje tot rust en kan je het een plekje gaan geven.. Wat al eerder gezegt wordt het is niet niks meis!! Praten en praten. Knuffel die kleine jongen maar heel veel vandaag!!
Gelukkig een goed einde pffff, wat een nachtmerrie. Fijn dat je zo´n goed intstinct hebt. Je beschermengelen hebben goed hun werk gedaan. Veel sterkte met het verwerken ervan, toch heftig.
al deze lieve berichten krijg ik gewoon weer tranen hij ligt boven nog heerlijk te slapen heb even gevoeld en hij voelt niet warm/heet aan net de oppas nog gesproken op school ze heeft net zo slecht geslapen als mij toen in het water sprong en begon te schreeuwen kwamen er mensen aan die hebben thobias van me overgepakt en aan de oppas gegeven en hun hebben mij tot rust gepraat kon namelijk niet lopen van de shock ik stond al op de wachtlijst voor een psycholoog en als ik daar terecht kan ga ik het hier ook zeker over hebben en aangezien ik op dit forum altijd mijn ei kwijt kan ook bij de april mama's vind ik het fijn om het hier ook met jullie te delen!
Jeetje wat zal jij geschrokkken zijn. Je hebt echt goed gehandeld. Heel veel sterkte met het verwerken hiervan. Dikke knuffel!
pfff wat een nachtmerrie! probeer er wel over te blijven praten want zoiets gaat heel diep zitten en dan blijf je angstig! veel sterkte
Jeetje wat een verhaal, sterkte! Hopelijk gaat alles goed met je zoontje. Goed van je dast je het hebt opgeschreven kan soms heel goed helpen.
Nou meid, heftig! Gelukkig was je er op tijd bij. Ik hoop dat jullie het snel een plekje kunnen geven!
laat je zeker geen schuld gevoel aan praten Kinderen zien gewoon geen gevaar dus er kan van alles gebeuren Is het niet uit een hek weg lopen is het wel iets in hun mond doen . Dus praat er veel over als je er mee zit . En hopelijk heeft het geen gevolgen voor hem zelfstandig te laten worden , want kan me voorstellen dat je nu mega bezorgd bent.
Kippenvel heb ik ervan.. Wat zullen jullie je rot geschrokken zijn zeg! Ik moet er niet aan denken!!! Gelukkig is het goed gekomen..
Pffff, nachtmerrie van iedere ouder!! Veel sterkte, dit zal je niet in de koude kleren gaan zitten!!!
heftig gelukkig ishet goed afgelopen zeg oke hier niet qua verdrinken maar mijn zoontje is bijna gestikt geweest in een belletje van de muts van de kabouter plop knuffel. 3 dagen terug die hij eraf gebeten had toen die savonds op bed lag als ik niet was wezen kijken had ik niet gezien dat hij wat in zijn mond had . had niet willen weten wat de gevolgen hadden kunnen zijn. sterkte
pfff zeg , toen ik alleen de titel las kreeg ik al kippenvel! is toch wel een van de ergste nachtmerries die je als ouder kan hebben!! lekker veel knuffelen met je kinderen vandaag!!!