Kan me heel goed voorstellen dat je erg geschrokken bent. Een ongelukje zit altijd in een klein hoekje. Knuffel je kids maar etra vaak het is gelukkig goed afgelopen!
Daarom reageerde ik er al niet op zie er wel een berg tegen op om het aan me s.o te vertellen me sv kan zo bot reageren met had je beter op moeten letten enzz en niet alleen in de tuin laten terwijl ze bij hun ook alleen in de tuin spelen en hun ook een sloot bij hun huis hebben maar goed dat is een zorg voor later want hun zitten nog in turkije
Pffff dit is je grootste nachtmerrie als ouder zijnde, ik ben ook altijd heel bang voor slootjes en water... Heel veel sterkte, blijf erover praten en vergeet nooit dat dit iedereen had kunnen gebeuren, een ongeluk zit in een klein hoekje, kinderen zijn zo snel met alles. Hopelijk is je zoontje het snel vergeten, gezien zijn leeftijd denk ik van wel. Liefs,
Pfff indd de nachtmerrie van elke moeder! En ik denk niet dat er meiden zijn die gaan reageren dat je maar beter op had moeten letten want dit kan iedereen gebeuren! Vooral omdat het hek gewoon 'dicht' zat. Gelukkig maar dat het goed is afgelopen, wat moederinstinct dan kan doen op zon moment hé..
O, iedere ouders nachtmerrie werd voor jou/jullie bijna werkelijkheid! Toch een engeltje op zijn schouder gehad.... Heb er kippenvel van!
Wij hebben ook een brede sloot achter ons huis, maar daarom ook een schutting van bijna 2 meter hoog en bovenin zit een groot hangslot. Moet er niet aan denken pffffffffff Gelukkig was je op tijd en is het goed afgelopen.
Wat vreselijk zeg!! zat met tranen in me ogen je verhaal te lezen en wat blijkt een ongeluk zit echt in een heel erg klein hoekje....is toch de angst van elke moeder!! Laat je niet gek maken het is toch allemaal weer goed en hij kan weer lekker lachen zo op de foto te zien!! Dikke knuffel voor jou en je zoontje (K)
Jeetje TM... Pfff wat een schrik meis... dikke knuffel van hier een een nog dikkere van Femke... Had Noa een beetje door wat er gebeurd is?
Ik zat je verhaal met tranen in mijn ogen te lezen, dat is de angst voor een ieder van ons.. pfffffffffffffff meid heel veel sterkte ermee! En laat je niet gek maken door wat een ander zegt. Je weet dat je goed hebt gehandeld. Ik heb met mijn dochter ook wel eens gehad, dat ze de speeltuin aan het spelen was.. En opeens iets ging doen waarvan ik dacht Oh, dit is misschien niet zo handig meisje. En op hetzelfde moment kreeg ze een stalen buis tegen haar hoofd. Ik word nog misselijk als ik er aan denk, ik heb me weken schuldig gevoeld en gedacht ik had eerder moeten ingrijpen (gelukkig heeft ze er niet aan overgehouden).. maar ja het zijn kinderen en ze zijn op onderzoek uit en een ongelukje zit in een klein hoekje..
Schrikken zeg..Het kon iedereen gebeuren hoor.. Gelukkig maar dat het goed afliep.. Om op kinderen te letten moet je ook ogen op je achterhoofd hebben, ze zijn veel te snel..
Pff moet dr niet aan denken Blij dat je op je gevoel vertrouwde en snel reageerde En gelukkig kan je boy weer lachen
Oh wat een schrik! gelukkig is het goed afgelopen! maar dit had iedereen kunnen overkomen, en gelukkig heb je je instinct gevolgd en was jij er!! hoe gaat het nu met hem?
jeetje wat schrikken zeg! Zoon bericht maakt ons allemaal weer even bewust van het feit dat je je kleintje zo uit het oog bent verloren, hoe goed je ook oplet. Sterkte ermee!!!
O my god, wat zul jij geschrokken zijn, vreselijk. Hopelijk bekomen jullie allemaal een beetje van de schrik.