Hi allemaal, Ik ga proberen mijn vraag te stellen zonder reclame te maken. Beetje lastig aangezien het wel om mijn eigen bedrijfje gaat, maar ga toch een poging wagen. Ik ben een webshop begonnen in kinderkleding. Deze shop heeft een .nl domeinnaam en is vrij lang. Nu wil ik er naast ook nog een blog hebben waar ik weer ga schrijven over het zelfde onderwerp en de dingen die in de shop te koop zijn. Alleen welke domein moet ik dan gebruiken. De domein van de shop is al erg lang. De naam van de shop is bijvoorbeeld. www.ikverkoopditjes.nl Nu twijfel ik of ik dan als blog www.nuverkoopikditjesblog.nl zal nemen. Of wordt dit te lang en is het te onduidelijk en moet ik voor een kortere naam gaan die niks met de shop te maken heeft en dan gewoon linken op de webshop? Ik zit al dagen te twijfelen dus ben benieuwd naar jullie mening. Ik ga natuurlijk reclame maken via zoekmachines en advertenties.
Waarom een separate url? Je kunt toch een separate pagina maken op je site? dus www.ikverkoopditjes.nl/blog De url maakt in principe niets uit, je kunt een shortcut zetten op je webshop.
Dan kan helaas niet omdat ik gebruik maak van een webshop (mijnwebwinkel) dan heb je apart geen hosting en ook geen mogelijkheid om een subdomein aan te vragen helaas
Misschien moet je toch even bij de helppagina's kijken. Volgens mij zijn er meer mensen met dit probleem: Zoekresultaten | Mijnwebwinkel Helpcentrum
Tnx! Alleen niet de oplossing die ik zoek. Ik zou idd gewoon domeinnaam/blog willen, maar dat is niet mogelijk. Daarnaast wil ik dan zelf de vrijheid om een layout te maken. Daarom toch maar op zoek naar een eigen hosting los van de webshop. Alleen wat?
wordpress is een goed programma voor blogs en daar kun je zelf allerlei designs op zetten die je ook kunt tweaken. Alleen dan heb je wel hosting nodig, ik heb mijn sites bij one.com en die is erg fijn. Je betaalt 24 euro per jaar voor een site van max 5 gb. En daar kom je niet heel snel aan.