Hey, Ik kijk op de computer is ineens Word foetsie! maar moet wel iets typen.. Dus weet iemand een site ofzo waar ik (gratis) ff microsoft word kan downloaden? Liefs Kiss
Zomaar spontaan weg? Misschien is alleen je snelkoppeling verdwenen.. Ga is naar start->uitvoeren en typ daar winword.exe en klik op ok Start het dan niet gewoon op?
Dan geeft ie aan dat het niet gevonden is.. Mijn vriend heeft ff geleden de computer alles afgegooid en weer opnieuw geinstalleerd, dus waarschijnlijk is er toen iets misgegaan.. maar het valt mij nu pas op. maar mijn vriend is pas vanavond laat thuis, en heb het nu wel nodig.. Iemand?
Als je bij uitvoeren wordpad typt krijg je een "uitgeklede" word versie die standaard in windows zit.
pff.. dat is best balen, want we hadden hem er dus wel gewoon op staan.. Pfff waarom moet mijn vriend altijd net doen alsof hij verstand heeft van computers.. hij gooit gewoon alles dr zomaar af :S...
Je kunt van Microsoft office wel een trial downloaden (dus een probeerversie) http://www.softpedia.com/get/Office-too ... fice.shtml