banken marktplaats

Discussie in 'De lounge' gestart door wonderteam, 14 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Even een advies nodig :)

Ik heb mijn bankstel op marktplaats geplaatst.Nu heb ik gisterochtend een bod gehad en deze persoon meteen gemaild dat ik akkoord ga met dat bod. Nu heb ik niks meer gehoord,maar wel weer een mail van iemand anders die de banken ook wil. Wat is nu handig? Ik moet zo snel mogelijk van de banken af aangezien de nieuwe bezorgd worden. Wat is handig? De 1e persoon mailen en zeggen dat ik voor een bepaalde tijd een reactie wil ivm een andere bieder?maar wat is dan een reële tijd?

Ja ben een beetje leek in verkopen via mp :)

2. loutjelou

loutjelou Fanatiek lid

16 mrt 2009
    1.614
    0
    36
    Vrouw
    Ja, ik zou inderdaad mailen dat je vandaag afwacht en wanneer je niets te horen krijgt je in zee gaat met de ander. Netjes, want dat gebeurt niet altijd!

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Helaas hoor je vaak niks meer na je bod, ik zou verder gaan met de ander en de 1e mailen dat je niks meer hebt gehoord en inmiddels op een andere bieding bent ingegaan.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik reageer altijd direct met: Ik ga akkoord/tegenod en 'indien ik binnen ....tijd niets van u verneem, ga ik er vanuit dat u geen interesse meer heeft'. Helaas zijn er ontzettend veel mensen die overal op bieden waar je nooit meer iets van hoort.

5. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Bedankt voor jullie reacties. Kreeg toevallig net een mail van deze mevrouw.

@ Jo, wat jij zegt ga ik als ik de volgende keer weer wat verkoop ook vermelden. Zo hebben koper en verkoper altijd duidelijkheid :D

er mag een slotje op :)

Deel Deze Pagina