Hoi Meiden! Sinds december ben ik trotse mama van een klein meisje. Ik zou het leuk vinden om meiden met een kleintje te leren kennen in mijn omgeving. Ik ben 27 en woon samen, hou van muziek. Van Racoon tot Heideroosjes en Anouk en Korn Ben jij lekker jezelf en zin om te mailen en wie weet eens af te spreken? Ben benieuwd grtzz!
Hé, wat leuk! Hier ook een mama uit Tilburg, van Simon (nu 19 maanden) en ons meisje wat morgen geboren gaat worden. Ik ben 28, word morgen 29 en ben getrouwd op 6-6-6. Alweer bijna 3 jaar dus! De bands die je opnoemt vind ik ook erg leuk, plus nog veel meer. Heb de komende dagen niet zoveel tijd , maar anders PB je, lijkt me leuk om te mailen!
Ik kom uit Goirle telt dat ook? maar ben een ras echte Tilburger! Ik heb een mooi meisje van 6 maanden en luister naar veel waaronder metal! Stuur maar ns een PB
hier ook een mama uit Tilburg, geen rasechte maar woon hier al weer bijna 13 jaar. Sinds 31 mei de mama van Inge @mamavansimon gefeliciteerd met je dochter, geboren op je eigen verjaardag als ik het goed las, wat een mooi verjaardagscadeautje? Alles goed gegaan? @Dretjuh: gefeliciteerd met je zwangerschap Groetjes Yvette
Hoi, Ik ben helaas nog geen mama, maar wel uit Tilburg. Ik hoop snel ook een mama uit Tilburg te worden. Uit welke buurten komen jullie? Ik kom uit de Reeshof. Groetjes
Hier een mama in spe uit Tilburg. Ik heb 4.5 jaar in de reeshof gewoond maar woon nu aan de quirijnstok (Noord)
Hoi, Als 1e hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik hoop ook snel een mama in spe te worden. Ik woon nu ongeveer 8 jaar in de Reeshof, in de B buurt. Daarvoor heb ik in Oerle gewoont (bij het stad-centrum zeg maar) Groetjes