Nieuwe regels huurwoning

Discussie in 'De lounge' gestart door Saartje123, 21 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Iedereen kent waarschijnlijk de nieuwe regel vanaf januari 2011 over het krijgen van een huurwoning. (Inkomens van 33000euro per jaar moeten een woning vanaf 650euro ongeveer pakken).

Nou wil ik graag weten of er ook een speciale ondergrens is voor het toekrijgen van een woning? Als iemand bijvoorbeeld een woning wilt van ongeveer 450euro per maand, wat moet deze persoon dan MINIMAAL verdienen? Is hier een soort tabel voor?

Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen, want ik was net te laat met bellen en ik zit hiermee in mijn hoofd om het hele weekend te wachten voordat ik antwoord heb.:)

2. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Niemand?

3. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Volgens mij maakt het niet uit als je een sociale huurwoning huurt, je krijgt dan huursubsidie als je te weinig verdiend.

Als je op Een woning zoeken via WoningNet kijk zie je die tabellen staan..

4. mikos

mikos Bekend lid

7 dec 2010
    944
    0
    0
    je kunt met een minimumloon een woning huren tot 548 euro bij de woningcorporatie waar ik woon. Als je particulier huurt is dat volgens mij tot de 650 (wil je in aanmerking komen voor de huursubsidie)

Je kan trouwens zon tabel gewoon aanvragen bij de woningcorporatie want niet iedereen houd volgens mij hetzelfde tarief aan

Deel Deze Pagina