Vrijdag, 13 januari 2012 Beste klant, We hebben geconstateerd dat er bij de slaapzakjes: SLAAPZAK AFRITS ROZE STIPPEN en/of SLAAPZAK AFRITS BLAUWE STERREN verkocht in periode okt. 2011 jan 2012 enkele meldingen van kwaliteitsklachten zijn geweest (vastlopen, stuktrekken van de rits en de puller). Dit is niet de kwaliteit die u van Prénatal gewend bent. We stellen u hierbij op de hoogte, omdat we het zekere voor het onzekere willen nemen en problemen willen voorkomen. Checkt u voor de zekerheid de ritsen. Mocht u het betreffende product gekocht hebben of in gebruik hebben genomen en mocht u het genoemde probleem ervaren, dan kunt u het slaapzakje terugbrengen naar een van de Prénatal filialen, alwaar u uw aankoopbedrag terugkrijgt. Excuses voor het ongemak Mededeling Prénatal slaapzakjes
ja die slaapzak hebben wij ook, en idd de rits gaat moeilijk dicht, maar om m nu terug te brengen... ik weet t nog niet.
Wij hebben 'm ook, ik vind dat de rits moeilijk open gaat. Ben ook nog aan het twijfelen of ik 'm terug ga brengen. Wij krijgen de rits open en de kleine man zeker weten niet, ook wel fijn!
Ja die heb ik ook en allebei de ritsen waren na 1 maand al stuk!!! mooi dat ik dan morgen even terug ga met beiden!
heb m ook met de roze stippen, rits gaat idd lastig en is 1x vanaf boven opengegaan, mogelijk breng ik hem dan ook maar terug..
Ik heb ze terug gebracht en twee andere ervoor in de plaats genomen, had mazzel, die waren nml. in de aanbieding en kreeg zelfs nog 6 euro terug ook!