Medel Symphony; welke pomp?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Fladderaar, 23 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fladderaar

Fladderaar Actief lid

13 jul 2015
    155
    213
    43
    Ik heb de Medela Symphony Dubbele afkolfset gekregen, en nu ben ik op zoek op marktplaats naar een elektrische pomp die ik hierbij zou kunnen gebruiken. Ik zie alleen door de bomen het bos niet meer!

weet iemand welke pomp ik deze set mee kan combineren? of kun je de Symphony echt alleen maar gebruiken met een gehuurde pomp?

2. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Die passen ook andere Medela kolven als het goed is. Misschien heb je nog andere slangetjes nodig of moet je de 'piefjes' eraf knippen dat ze ook op een andere pomp kunnen. Is even uit mijn hoofd hoor, is al bijna 5 jaar geleden dat ik heb gekolfd ;)

3. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.229
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Waarom moet ik de afkolfset erbij kopen? In verband met hygiëne koop je de afkolfset. Dit is het gedeelte dat op je borst geplaatst wordt en in aanraking komt met moedermelk.
    Deze afkolfset past op de symphony kolf van Medela.
    Deze afkolfset is na gebruik van de symphony, uit te breiden naar een handkolf (Harmony) of naar een enkele elektrische borstkolf (Swing).

F.A.Q. - Veelgestelde Vragen

Maar volgens mij heb ik slangen van de symphony destijds afgeknipt en gebruikt op de pump in style advanced (nu te vergelijken met de freestyle denk ik)

4. Fladderaar

Fladderaar Actief lid

13 jul 2015
    155
    213
    43
    bedankt! Ik ga op zoek naar de Pump in Style!

5. MnnW

MnnW Fanatiek lid

10 jun 2013
    3.245
    2.363
    113
    Vrouw
    Pump in style is niet meer te krijgen.. ze passen op de mini electric of de (enkelzijdige) swing. De swing maxi en freestyle hebben andere connectors, maar de borstschilden kun je dan wel weer gebruiken.

Deel Deze Pagina