voor ons zoontje heb ik destijds een muziekknuffeltje gekocht tijdens de zwangerschap. Erg grappig om te zien hoe hij op de muziek reageerde door flink te schoppen! Nadat hij geboren was werd hij rustig van het muziekje. Nu wil ik weer zo'n knuffeltje aanschaffen en heb wel leuke gezien van Happy Horse, maar er staat op internet niet bij welk melodietje er in zit. Wil zeker niet het zelfde melodietje als bij ons zoontje, maar ook weer niet zo'n klassieke. Weet iemand wat voor melodietje er in die knuffeltjes zit?!
Sigikid heeft ook super muziekknuffels en als je googled met de toevoeging .wav kom je de muziekjes tegen, ze klinken erg goed niet vals of krakerig!
Ik heb een lime/aqua/ wit girafje. volgens google heet hij Goffy, maar daar zit 'somewhere over the rainbow' in. Deze kwam ik bij veel knuffels uit de serie tegen.
hmm, toevallig heeft mijn zoontje ook 'somewhere over the rainbow'... nu is dat een heel kort melodietje en erg blikkerig (was een wat goedkoper exemplaar). nog maar eens goed over nadenken. Nog meer ideeën?
Ik heb precies dezelfde knuffel, maar bij mij zit er een ander muziekje in. Weet niet hoe hij heet, was voor mij een onbekende melodie en niet eentje die je standaard in veel muziekdoosjes hoort, want die vind ik vaak ook maar niks... Helaas is het muziekblokje een aantal maanden geleden stuk gegaan (had de knuffel ook al ruim 3 jaar) en ben toen in de winkel op zoek gegaan naar dezelfde, maar helaas niet meer kunnen vinden. Ik heb toen wel ondervonden dat in de muziekknuffels van de Happy Horse serie veel verschillende muziekjes zitten en dat het echt per knuffel verschilt. Ik ben gewoon een aantal winkels die ze verkocht langsgegaan, en heb ze gewoon allemaal geprobeerd
ow grappig dat wist ik niet. Misschien dat het dan inderdaad per winkel ofzo verschilt. Heb alleen de babydump getest en daar kwam ik vaak hetzelfde liedje tegen.
Er zijn wel sites waar het melodietje vernoemd wordt. Dus als je de naam van die knuffel weet, dan kun je zo googlen. Zo heb ik ook gezocht. Maar let wel op: de oudere knuffels/versies kunnen soms een ander melodietje hebben dan dezelfde knuffels nu. Dus ff goed kijken.