Hoi dames, Ik heb het geluk dat mijn zoontje een ontzettende goede eter is....Ik krijg er werkelijk waar echt alles in. Sinds het bijvoeden heeft hij ook echt een dikke toet gekregen....Maar hij lijkt een soort van onverzadigbaar Het ziet er als volgt uit: 7.00 bv (+ klein flesje ontbijtpap 120 cc) 10.00 200 gram fruit 11.30 boterham (soms zelfs 1,5!) 12.30 fles 210 cc 15.00 water/sap + soepstengel 17.00 200 gram groente/aardappel met soms vlees of vis 19.30 210 cc 22.30 bv Voor mijn gevoel eet hij echt best wel veel. Maar hij wordt nog steeds wakker tussen 22 en 23 uur voor de laatste voeding. Uit gemak geef ik hem deze ook. Maar ik begin me steeds vaker af te vragen of het misschien gewenning is? Als ik soms geen bv kan geven (door werk) drinkt hij dan ook gewoon met gemak 210 cc weg.... Wat denken jullie???
Denk niet dat het ongewoon is mijn dochtertje is negen maanden en heeft om half elf ook nog graag een flesje wel zorg ik ervoor dat er goede balans is tussen de normale voeding zeg maar en de fles zolang ze het goed doen en niet te zwaar zijn en je er zelf geen probleem mee hebt kan het denk ik niet zoveel kwaad.