Medela Freestyle dubbelzijdige kolf - 3 dagen oud

Discussie in 'Babyverzorging en voeding' gestart door LieveMamaTrix, 4 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Onder invloed van hormonen aangeschaft... Mijn dochter viel teveel af de eerste anderhalve week en ik besloot om voor fulltime kolven te gaan.
    Echter viel ineens het kwartje en drinkt ze aan de borst.

De kolf is slechts 3 dagen gebruikt en iedere dag gesteriliseerd.
    Ik heb er gratis 4 medela magnetron-sterilisatie zakken en 10 stuks bewaarzakjes bij.
    Hoewel ik de kolf dus amper gebruikt heb ben ik wel ontzettend fan van deze kolf. Praktisch, snel, compleet... Mijn productie kwam als een speer op gang.
    Zou bijna verdrietig zijn om hem weer te verkopen. Maar hier staat hij nu enkel 'mooi' te wezen. Zonde!

Richtprijs zo rond de 250 euro, gezien de praktisch nieuwstaat van de kolf. Of voor een goed, realistisch bod.

Onderstaande tekst omschrijft de kolf.

Factuur/garantiebewijs is uiteraard aanwezig.

De set is compleet en gloednieuw.
    Bon/factuur aanwezig. Eventueel twee medela kersspeentjes (nieuw) ter overname erbij.

De Freestyle van Medela, een van de kleinste dubbele elektrische borstkolven ter wereld, helpt moeders kostbare tijd te besparen en geeft ze meer bewegingsvrijheid tijdens het afkolven. Freestyle is ideaal voor dagelijks en regelmatig gebruik.

Met de dubbele elektrische borstkolf Freestyle kun je op een efficiënte en comfortabele manier moedermelk afkolven - waar je ook bent. De dubbele kolf helpt je ook kostbare tijd te besparen en stimuleert de melkproductie.

De Freestyle is speciaal ontwikkeld voor dagelijks en intensief gebruik. Deze borstkolf bied je een maximale bewegingsvrijheid tijdens het afkolven. Door dubbel te kolven krijg je meer tijd voor jezelf en je kindje.

De kolf heeft een oplaadbare accu met (wanneer volledig opgeladen) een kolftijd tot 3 uur. De Freestyle wordt geleverd met schoudertas, afkolfset, koeltasje met vier 150ml flesjes en voorgevormd koelelement.
    Het afkolven gaat snel, efficiënt en comfortabel dankzij de mogelijkheid tot dubbel afkolven en de 2-Fase afkolftechnologie van de Freestyle electrische borstkolf.

De dubbele electrische borstkolf is makkelijk in gebruik. Je kan zelf wisselen van fase of met één druk op de geheugenknop de instellingen vooraf bepalen, die jij het meest comfortabel vindt. De unieke geheugenfunctie maakt het mogelijk om jouw favoriete instellingen op te slaan, en bij een volgend gebruik opnieuw te gebruiken.
    De Freestyle electrische borstkolf biedt controle en veiligheid wanneer u afkolft: het handige LCD-scherm laat u de meest belangrijke informatie zien:
    - Het vacuüm niveau- Afkolfduur- Accu-status
    De electrische borstkolf heeft ook een verlicht display, wat erg makkelijk is wanneer je ´s nachts afkolft.

Alle Medela producten die in contact komen met moedermelk zijn BPA-vrij en gemakkelijk te reinigen. Je kunt ze bijvoorbeeld uitkoken, desinfecteren of reinigen door middel van onze QuickClean Magnetronzakjes.

Complete borstkolf inclusief:
    4x Fles 150ml1x Calma voedingssysteem1x Netstroom adapter4x Afsluitdop
    1x Koeltas met koel element
    1x Luxe draagtas2x Borstschild maat M (24mm opening)Indien het borstschild te klein of juist te groot is om comfortabel te kolven, kan er los een andere maat schild besteld worden.

Het kan voorkomen dat de kolf niet goed vacuüm zuigt, controleer dan of het membraan goed afsluit en of alle onderdelen goed in elkaar zitten. Uiteraard kun je altijd de kolf na laten kijken in een van onze filialen.

De motor van deze kolf is geschikt voor dubbel kolven.

Meer informatie kan gevonden worden op de website van Medela.

2. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Niet om het een of ander maar die kolf is ideaal als je een dagje weg wil of straks aan het werk gaat. :p

Deel Deze Pagina