Zoals de meeste van jullie weten heb ik met Louise geen bv kunnen geven en ik wil nu alles op alles zetten om dit te voorkomen... Ik heb nu het volgende geregeld: * Een van mijn verloskundigen is lactatiekundige en een andere doet de opleiding * Mijn kraamzorgbureau heeft een bvcertificaat * Ik heb met de verloskundige alles besproken en aangegeven dat ik ook de synticonin neusspray wil hebben * Ik heb een kolf gekocht, de Avent isis iq uno (iemand ervaring ermee?) zodat ik meteen kan beginnen met het stimuleren van de productie. * Ik ga het boek borstvoeding van Stefan Kleintjes aanschaffen * Ik heb me ingeschreven voor een bvcursus Eehm, vergeet ik nog iets? 8) Ik heb er in ieder geval erg veel zin in en als het dan nu (weer) mislukt, ligt het hopelijk niet aan mij
Wat een fantastische voorbereiding! Dit kan niet meer fout, en kom vooral lekker meetutten in bv en trots deel 2. Op naar 2 jaar BV
Dankjewel Jingels! Lijkt me leuk om me daar aan te sluiten bij de ervaringsdeskundigen Vriendin vroeg aan me of ik haar lilypadz wilde hebben voor tegen het lekken. Dus ik zei nou ik spring een gat in de lucht als het bij mij zo erg gaat lekken dat ik het op moet vangen
Hoi Manuela, Wat super dat je je zo voorbereidt! Mag ik je nog twee tips geven? De sites van borstvoeding.com en het borstvoedingsforum.nl. Daar kan je ook terecht met heel veel vragen. Ook kan je op de site van het borstvoedingsforum telefoonnummers vinden van vrijwilligers van borstvoedingsorganisaties. Dat zijn vrouwen die zelf gevoed hebben (of nog voeden) en daarnaast nog een extra opleiding hebben gehad over borstvoeding en alles wat daarbij hoort. Soms is het gewoon ook prettig om met iemand te praten die weet waar je het over hebt. Het kost je alleen de telefoontikken. Heel veel succes en geniet nog van je zwangerschap! Groetjes Mariska
Regel vooral voor de eerste 6 a 10 weken zoveel mogelijk hulptroepen voor de huishouding en je gezin, zodat je al je energie in jezelf en je kind kunt steken!