Medela freestyle, incl.tas,flesjes,handsfreeset en koeltasje

Discussie in 'Babyverzorging en voeding' gestart door Elies25, 14 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elies25

Elies25 Niet meer actief

Deze Medela Freestyle heb ik in juni gekocht om te kolven voor mijn zoontje van nu 3 maanden oud.
    Het is helaas niets voor mij gebleken (ga over op flesvoeding) en nu wil ik hem verkopen, hij is een paar keer gebruikt om wat te kolven en verder heb ik hem alleen gebruikt om de toeschietreflex eraf te kolven. Is regelmatig uitgekookt.

De kolf zelf is prima, hij werkt goed en is klein en makkelijk mee te nemen.

De set bestaat uit:
    Kolfmotortje, deze is zeer sterk, maar maakt het minste geluid van alle kolfapparaten die er zijn. Binnen 12 minuten kunnen beide borsten leeg gekolfd worden. Hij werkt volgens het 2-fasensysteem waarmee de zuigbeweging van een baby wordt nagebootst. Heeft een oplaadbare accu, dus handig om mee te nemen.
    Dubbele set borstschilden, je kunt beide borsten kolven of 1 borst per keer.
    Koeltasje met koelelement, om de afgekolfde melk in te bewaren.
    4 flesjes met 1 calmaspeen, de flesjes zijn handzaam en worden op het borstschild gedraaid, daarna kun je ze afsluiten met de speciale dopjes (zitten erbij) of gebruiken als fles met behulp van de calmaspeen.
    Tas om de kolf in mee te nemen.
    Handsfreeset, zo kun je rondlopen en je dingen doen terwijl de melk wordt afgekolfd.

Display van de kolf is verlicht en dus ook snachts afleesbaar.
    Er zit een geheugenfunctie op om jouw favoriete instelling te bewaren, zo hoef je niet steeds de zuigkracht en snelheid in te stellen.

Nieuwprijs voor de hele set is 350,00!

2. MrsDee

MrsDee Fanatiek lid

12 jun 2008
    1.647
    0
    36
    Overijssel
    Wat zou je hier voor willen hebben?

3. Ukkepukke

Ukkepukke Actief lid

8 okt 2011