Dames, Nog een vraagje. Ik ga straks weer werken en kolf nu met een avent handkolf of elektrisch (ben in bezit van beide...nouja, electrisch in gebruik). Nu dacht ik een medela dubbele kolf aan te schaffen (de mini electric plus bijv.) maar zie ook erg veel goede berichten over de swing. De swing is enkel, de mini electric plus is dubbel. Welke kan ik nou waarschijnlijk beter kiezen? Elmo
ik heb een swing... eerst enkel in gebruik.. maar heb nu van de swing een dubbele gemaakt en dat werkt net zo goed... ik kolf beter met de handkolf van avent...
Volgens mij heb ik de Mini Electric Plus. Hij is in ieder geval dubbel en electrisch Ik moet zeggen dat ik m ideaal vond, voor de helaas korte tijd dat ik m heb gebruikt. Ongeveer 6 weken gebruikt oid, omdat mijn voeding heel erg terugliep al snel overgestept op FV.
Ik heb een swing. Prima ding, maar ik heb niet heel veel gekolfd (thuisblijfmama ). Ik heb begrepen dat de mini-electric plus veel herrie maakt...? Van de swing kun je ook een dubbele maken met een tussenstukje, maar daarbij heb ik ook begrepen dat de zuigkracht dan zo daalt, dat t ook niet geweldig meer werkt... (maar ben geen ervaringsdeskundige dus)
ik gebruik de swing en ben zeer tevreden!! heb bij mijn eerste zo'n mini electric gehad en kon nauwlijks wat er uit krijgen.. nu met gemak 2 flesjes vol per keer
Ik dacht dat als je van de Swing een dubbele maakt, dit inderdaad niet goed werkt omdat de motor dit niet trekt...? Hoe heet zo'n los setje wat je kan kopen voor een huurkolf of eventueel tweedehands kolf? Waar de slangetjes etc. inzitten. Elmo
Oke, dank je Ireen! Waar kan je dit kopen? Ook gewoon bij een Prenatal o.i.d.? We wonen nogal in een gehucht zeg maar dus zal er echt de stad voor in moeten. Elmo
Ik heb vanmorgen contact gehad met Thuiszorgwinkel, we gaan er straks even heen. Bedankt meiden. Deze doe ik dicht. Elmo