Ben de boel aan het uitzoeken thuis want met 4 kids heb je echt heel erg veel spullen . Het is een hele waslijst en moet er nog foto's van maken wat ik morgen zal doen ik zal ze dan in mijn album zetten......... Nieuwe bobike achterzitje. Kleur is zwart met een patroon. geschikt voor kinderen tot 22 kilogramverhoogde rugleuning gordelverstelsysteem (met driepuntsgordel) gesp met 2handsbediening doordachte beschermranden voetensteunen voetbeschermplatenvoetenbakjes met riempjes past op bijna elke fiets, met of zonder bagagedrager (ook op mountainbikes) voldoet aan Europese veiligheidsnorm EN 1434 De Bobike Regenhoes wordt standaard geleverd bij de volgende uitvoeringen; Splash, en Crayon Black Verzendkosten voor de koper. Foto volgt nog. Doe een leuk bod Jongens kleding Te koop mooi baby pakket kleding voor een jongen in de maat 56 tot 92/98 Er zit zowel merk als geen merk in. Alle kleding is in goede staat en ziet er netjes en schoon uit. Er zit van alles in onderandere Rompertjes , Sokken , Broekjes , Truitjes , T'shirts , Mutjes enz enz Kortom een zeer compleet pakket. Doe een leuk bod Verzendkosten voor de koper Foto volgt nog. Baby pakket meisje. Te koop mooi baby pakket kleding voor een meisje in de maat 50 tot 62/68 Er zit zowel merk als geen merk in. Alle kleding is in goede staat en ziet er netjes en schoon uit. Er zit van alles in onderandere Rompertjes , Sokken , Mayo , Broekjes , Jurkjes , Truitjes , T'shirts , Mutjes , slofjes, enz enz Kortom een zeer compleet pakket. Doe een leuk bod Verzendkosten voor de koper Foto volgt nog. baby weegschaal Omschrijving: Houdt gewicht nauwkeurig in de gaten Zeer nauwkeurig Geheugen berekent automatisch gewichtstoename of -afname van de baby t.o.v. de vorige meting Weegschaal 100% elektronisch Maximaal weegvermogen 20 kg Gewichtsaanduiding tot 7 kg per 10 gram, van 7-15 kg per 20 gram en van 15-20 kg per 50 gram Weegkuip is tevens stootvast koffertje Met weegkuip: voor baby's. Zonder weegkuip: voor peuters en kleuters tot 20 kg Aan-functietoets Doorweegsysteem Functioneert op 1 x 9 V alkaline batterij (type 6LR61) Meetlint Geïntegreerd meetlint met waterpas Lengte 50-150 cm Digitale aanduiding per 0,5 cm Specificaties: Uitvoering Wit/lichtblauwType apparaat Babyweegschaal Doe een leuk bod Verzendkosten voor de koper Foto volgt nog. Badset Te koop mooie badset. Bestaande uit : Badje. Badstandaard die in hoogte te verstellen is. Waskom Luier emmer De kleur is groen met een marmer motief ziet er mooi uit. Doe een leuk bod Verzendkosten voor de koper Foto volgt nog. mutsy kinder/wandelwagen Te koop mutsy kinder/wandelwagen in goed staat. De wandelwagen zit kan niet naar je toe. Zwenkwielen die ook vast te zetten zijn. Eventueel met kiddy bord. Foto's volgen nog. Doe een leuk bod Mooi kinder/wandelwagen van teutonia. In goede staat en weinig gebruikt. Hoef er niet veel voor te hebben 25 euro ben ik al blij mee. Het is een driewieler en het wandelwagen gedeelte kan naar je toe en van je af. Hele fijne kinderwagen en makelijk in en uit elkaar te zetten. Foto staat in mijn album. mooie wieg Te koop mooie wieg je kan hem laten schommelen maar ook vast zetten. De bekleding kun je er helemaal afhalen en ook je eigen hemeltje erop doen. Hij is al met al een 5 maanden gebruikt en in goede nette staat. Doe een leuk bod Verzendkosten voor de koper Het hemeltje is op de foto wit maar ik heb de hemel in het roze.
Heb de foto's gemaakt maar zet hier gewoon de link neer van marktplaats. www.marktplaats.nl Kinderwagen mutsy Advertentienr.:13430427613 Baby weegschaal Advertentienr.:13430682013 Badset Advertentienr.:13430470113 Pakket meiden kleding komen nog meer foto's van dit is nog lang niet alles. Advertentienr.:13430765013 Baby slofjes leer meisje Advertentienr.:13435105113 Deken voor een meisje Advertentienr.:13435082313