Te koop: Medela pump in style advanced. Zeer compleet pakket van alle toebehoren bij de medela borstkolf. inclusief rugtas voor handig meenemen naar bijvoorbeeld werk. kan ook op batterij! er zitten drie flessen bij, 4 borstschilden, 6 opvangflesjes, handpomp, koeltas en handige koelkast magneet met informatie over het afkolven en bewaren van moedermelk. Hele fijne borstkolf voor als je veel moet kolven! Kan zowel dubbelzijdig als enkelzijdig worden gebruikt. Ik heb nog een dicht pak zoogcompressen wat ik erbij doe. Indien het past: ik heb ook nog veel voedingsbh's.
Ik ben me aan het oriënteren op verschillende kolven, dus een vraagje: wat is je vraagprijs en hoelang heb je de kolf gebruikt?
De vraagprijs is 120 euro, let wel: er zit dus veel bij! Het is niet alleen de kolf. Bij mijn dochter heb ik hem 2 maanden fulltime gebruikt omdat zij in het ziekenhuis lag. Daarna sporadisch. Bij mijn zoontje heb ik hem maar een paar keer gebruikt omdat hij heel goed kon drinken bij mij. Zo'n 1 of 2 keer in de week en dat voor maar een maand of 3.