Ik heb de volgende series compleet. Audrina Ruby Melody Weeskinderen Wilde bloemen Hudson Stralende sterren Willow Gebroken vleugels Celeste Schaduw Lente-serie Geheimen-serie Voor meer info over de series zie; De Nederlandse Virginia Andrews® Site Alle boeken zijn in hardcover, behalve de Rubyserie die is in paperback. Ik verkoop alleen hele series. De boeken zijn allemaal als nieuw.
Wat vraag je voor een serie. Verzenden is toch bij alles pakketpost lijkt mij Waar woon je misschien kan iemand het komen halen
Lees net in de krant dat wij 27 juni hier een boekenmarkt hebben. Ga eerst even kijken wat ik daar kan vinden.
weeskinderen serie 7,50 euro per boek Ruby ook 7,50 euro per boek Melody 12,50 per boek Prijs is exclusief verzendkosten.
bol.com | Zoekresultaten: virginia andrews | Boeken hier koop je de vijf boeken van een serie nieuw gebundeld voor 27,50. dus dan is voor tweedehands wel erg duur. voor mij houdt het op. in ieder geval bedankt!
Dat is een omnibus boek, erg onhandig om te lezen dus en je kan de prijs absoluut niet vergeijken met lossen boeken. ik heb bv de dollenganger serie de hand op internet gekocht dus ook losse boeken met harde kaft. en betaalde dan 5 euro per boek, dus 25 euro voor de serie, dat vind ik een nette prijs. tis een prachtige schrijfster met prachtige boeken, succes met de verkoop.