Spruw en bijna weer werken

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Babytjuh1, 23 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babytjuh1

Babytjuh1 Actief lid

20 jan 2012
    341
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Babytjuh1, 23 mei 2012
    Laatst bewerkt: 23 mei 2012
    Over anderhalve week moet ik weer aan het werk.
    Nu heb ik in het begin bijna full time gekolfd omdat voeden ontzettend pijnlijk was. En toen een voorraadje opgebouwd. Maar na 5,5 week was is het zat, en hebben toen een behandeling voor spruw gehad, hadden behalve de pijn bij mij geen klachten/symptomen, maar bij navraag bij cb is mij verteld dat het toch spruw zou kunnen zijn. met 6 weken ben ik geopereerd, 1 nacht in het ziekenhuis doorgebracht, en heeft mijn zoontje kv gehad, omdat de melk in de vriezer spruw kon bevatten. (dus voorraadje kon ik weggooien. De bv ging gelukkig wel door ondanks de operatie en eindelijk heb ik kunnen voeden zonder pijn. Helaas was dit van kort duur want heb inmiddels weer spruw. Nu begon de pijn langzaam terug te komen en had mijn zoontje een witte tong, waardoor ik het nu sneller herkende, dus weer aan de spruw behandeling. Ik voed nu wel gewoon, pijn valt nu mee.

Maar nu is mijn probleem dat ik geen melk in de vriezer heb.
    En mijn zoontje over ander halve week voor anderhalve dag naar kdv gaat, en een dag naar zijn tante, dus moet er melk mee.

Hoe los ik dit op? Hebben nu nog steeds spruw, dus kan nu geen voorraad aanleggen. En wil eigenlijk ook het vraag aanbod nu niet verstoren. Wat ik nu eindelijk na al die weken heb, omdat ik aldoor had gekolfd,

Of moet ik hem die eerste dag en dagje kv laten geven, en dat ik de melk die ik die dag kolf dan voor de andere oppas dag kan meegeven?

Heeft iemand tips hoe ik dit kan oplossen?

Alvast bedankt.

Deel Deze Pagina