Medela Pump in Style Advanced

Discussion in 'Te koop aangeboden' started by 40plusmama, Dec 4, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 40plusmama

40plusmama Niet meer actief

Met deze elektrische borstkolf in een trendy rugzak is de actieve en werkende moeder volledig uitgerust voor het afkolven – op elk moment, op elke plek, elke dag. Ideaal voor intensief en langdurig gebruik.

Met 2-Phase Expression®

Enkel of dubbel kolven

Uitneembare motor unit en koeltas

Loopt op lichtnet of batterij

Pump In Style® Advanced heeft het 2-Phase Expression (2-Fase Kolven), dat het natuurlijke zuigritme van de baby imiteert, waardoor het comfortabel en efficiënt is. Eerst wordt de melkstroom gestimuleerd met een snel kolfritme. Deze innovatieve technologie is gebaseerd op geavanceerd onderzoek en geeft de borstvoedende moeder alle comfort en gemak.

Tijdens de borstvoeding veranderen baby’s hun zuiggedrag. Eerst zuigen ze snel om de toeschietreflex te stimuleren en de melk te laten “komen”. Deze fase wordt de «stimulatie» genoemd. Zodra de melk begint te stromen, beginnen ze meer ontspannen te zuigen. Dit noemen we de «zuigfase».

Ultiem comfort!

De meest fantastische borstpomp ooit voor moeders gemaakt met alles erop en eraan. Incl. een uitneembare koeltas met koelelement, een adapter voor gebruik op het lichtnet, een batterij compartiment voor 8 (oplaadbare) batterijen voor onderweg en zelfs een handzuiger om onafhankelijk van de stroom altijd en overal te kunnen kolven.

Flesjes, slangetjes en schelpen moet je zelf aanschaffen. Deze zijn natuurlijk gebruikt en het is niet hygiënisch om die van iemand anders te gebruiken.

Hij was 295,= en ik heb hem in februari 2008 gekocht. Ik wil er graag 200 voor hebben of kom met een bod waar ik iets mee kan ;)

2. 40plusmama

3. 40plusmama

Nog een keer up :)

Share This Page