Link van MP, dubbele borstkolf medela. Marktplaats.nl > Freestyle borstkolf Medela - Kinderen en Baby's - Babyvoeding en Toebehoren
Er zit een boel bij hoor, veel nieuwe onderdelen en 2 medela voedingsbh's(heb je nodig voor het handsfree kolven). Kan hem ook gebruiken voor enkel kolven. Hier stukje van marktplaats: Dubbele elektrische borstkolf van Medela te koop met o.a.: - Kolf met verschillende stekkers. - Een accu, zelf nog nooit gebruikt. - Slangetjes, een gebruikte(is echt nog netjes) en een nieuw slangetje. - 2 nieuwe borstschelpen softcups, 2 nieuwe borstschelpen hardcups. - 1 nieuw speentje voor op flesjes, nog nooit gebruikt. - 2 flesjes, wel gebruikt maar zijn nog netjes, met afsluitdopjes. - 2 Medela voedingsbh's om de kolf op aan te sluiten. Een witte maat M en een zwarte maat L. Zijn behoorlijk stretch, past geloof ik bijna iedereen wel. - Bandjes om flesjes en kolf mee aan je (medela)bh te bevestigen. - Koeltasje voor 4 flesjes met koelelement. - Tas om de kolf in te doen. - Boekjes en de doos zitten er nog bij. Eigenlijk de complete set waarvan veel nieuw is(ik had aanvulling gehaald voor als er wat stuk ging, nooit nodig gehad) en een voedingbh erbij, zonder kan je niet handsfree kolven. Ik heb de kolf ongeveer 3 maanden gebruikt. Het is een hele fijne kolf, zelfs het handsfree kolven went snel. Nu gestopt met borstvoeding dus niet meer nodig. Enn.. fototje
Marktplaats.nl > kolf freestyle van medela - Kinderen en Baby's - Babyvoeding en Toebehoren nieuwe link