Medela Swing. Enkelzijdige elektrische kolf

Discussie in 'Babyverzorging en voeding' gestart door zolder, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zolder

zolder Lid

9 okt 2012
    32
    0
    0
    NULL
    Waalwijk/Tilburg
    Ik verkoop mijn Medela Swing. Dit is een hele stille enkelzijdige elektrische kolf. De kolf is voor een kindje gebruikt.

Bij de kolf maak ik een leuke goodie bag, met o.a. kortingsbon voor een borstvoedingswebwinkel en een speeltje voor je kindje.

Als je wil kun je ook mijn Medela flessen en/of Beldico flessen erbij overnemen. Zo heb je extra flessen om de melk in te bewaren.

Ik heb ook nog een Medela Freestyle te koop die ook voor een kindje is gebruikt een Prenatal flessenwarmer.

Je kunt de kolf ophalen in Waalwijk of Tilburg, of ik kan hem opsturen. Laat het me weten wanneer je meer wil weten of foto's wil zien.

ps. Ik heb nog veel meer babyspul te koop, dus laat het me weten als je ook andere dingen zoekt (Look & Light, speelgoed, slaapzakken, kleding, etc.)

De tekst van Medela zelf:
    De elektrische borstkolf Swing combineert een meermaals bekroond ontwerp met de nieuwste technologie. Deze elektrische borstkolf is klein, past in de meeste gangbare schouder- en handtassen en is dan ook de ideale oplossing voor wie regelmatig en discreet wil afkolven. - Efficiënt: Kolf meer melk af in minder tijd dankzij onze 2-Fase afkolftechnologie.
    - Comfortabel: verschillende vacuümniveaus en instellingen
    - Gemakkelijk te gebruiken: gemakkelijk in elkaar te zetten, te gebruiken en te reinigen
    - Praktisch: geluidsarm en compact ontwerp, ideaal om discreet af te kolven

2. zolder

zolder Lid

9 okt 2012
    32
    0
    0
    NULL
    Waalwijk/Tilburg
    En hierbij een foto. Ik vraag er €75,- voor, maar als je meerdere dingen van me overneemt betaal je uiteraard minder. Ik heb nog lang niet alles hierop gezet, dus laat me gewoon weten wat je eventueel nog zoekt.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina