Hallo, Ik en mijn vriend hebben een fles van tomme tippee nu is het de bedoeling dat ik borstvoeding ga geven maar je weet maar nooit en ik zal ook weer ana het werk moeten dus we moeten toch flesjes hebben. Maar nu vraag ik me af of je er ook een ander merk flessenwarmer voor kan gebruiken want die van tomme tippee zelf kan ik nergens vinden.
Ik heb een Avent flessenwarmer, en daar passen de tommee tippee flesjes van mijn oppaskindje in! Het is niet echt ruim, maar het past net. Hoef je er ook niet zoveel water in te doen Je kunt even een fles meenemen naar de babydump ofzo, en even passen!
Je hebt ook gewoon een flessenwarmer van Tommee Tippee. Bekijk bijlage 196357 Wij hebben zelf borstvoeding altijd opgewarmd in een pannetje warm water (au bain marie). Dat wordt aangeraden met borstvoeding. Als je bv wil proberen te geven zou ik nog geen fleswarmer kopen, kun je altijd nog doen en zonder kom je met flesvoeding ook prima uit de voeten (hier nu 2x fles op een dag en nog geen fleswarmer) ## Edit: sorry zie dat je andere flessenwarmers zoekt, sorry voor het slechte lezen! ##