Vage, vervelende dromen.

Discussie in 'De lounge' gestart door Jebb, 25 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jebb

Jebb Niet meer actief

Pff dit is geloof ik nacht 4. Ondertussen is mijn hele familie uitgeroeid of moet vastzitten ivm medeplichtigheid... in mijn dromen!! Waar komen die dromen toch vandaan en beter gezegd, hoe kom ik er vanaf?

Elke keer na zo'n vage droom, durf ik me ook niet om te draaien en verder te slapen. Bang dat het verder gaat. Nu maar weer het forum opgedoken. Zo ff een slok water en weer proberen te slapen.
    Bevorderlijk voor mn nachtrust is het niet, elke keer zo'n onderbreking.

2. Manque

Manque Niet meer actief

Je hebt meestal nachtmerries omdat iets je dwars zit, OF omdat je te warm slaapt... De laatste kun je natuurlijk makkelijk uitproberen door het raam open te laten en onder een dunnere deken te gaan liggen.

3. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

google eens op lucide dromen, dan kun je heel makkelijk leren hoe je je dromen kunt stopzetten of veranderen naar wat je wil.

4. Kyra73

Kyra73 Fanatiek lid

24 okt 2013
    1.568
    455
    83
    Oh man oh man oh man, zoooo herkenbaar. Vannacht nog met een auto door een soort enorm groot verpleeghuis gereden met een kilometertje of 50 per uur :$

Van de week ook bijna iedere nacht raak. Ik droom heel veel en ben er inmiddels aan gewend, maar een nachtje lekker slapen zonder allerlei rare dromen zou wel eens fijn zijn.

Misschien is het bij jullie te warm of ben je gestrest. Dat zorgt er bij mij in ieder geval voor dat ik veel ga dromen.

Deel Deze Pagina