Heeft iemand ervaring met luisterboeken? Via de bieb kan je er lenen maar die zijn met cd’s zie ik. Hoe werkt het als je via een iPhone luisterboeken wil afspelen? En wat is een goede aanbieder? Ook voor kinderen en jongeren?
Ik zag ook een app van de bieb waar je boeken kunt luisteren via mobiel of tablet. Werkt dat een beetje?
Via de bieb kun je ook online luisterboeken downloaden. Je downloadt de app "online bibliotheek ', logt in en kunt lenen. Zo kun je ook digitale boeken lenen trouwens. Kan op zowel Android en Apple
Hier ook luisterboeken via de app van de online bibliotheek. Werkt goed en er is best veel keuze. En het is gratis.
Ik heb via storytel een gratis proefmaand gedaan. Niet mijn ding. Ik vind soms de stemmen die voorlezen zo irritant, dat verpest het al voor mij. En helaas weet je dat niet goed vantevoren. Maar dat is persoonlijk natuurlijk!
11.99 per maand en dan kun je met zn tweeen tegelijk luisteren. Ik heb hem op mn telefoon, maar heb ook de ereader van storytel zelf. Je kunt er inmiddels ook steeds meer boeken op lezen.