media en slaapkamer

Discussie in 'De lounge' gestart door Sun01, 30 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chels89

Chels89 Bekend lid

22 apr 2014
    799
    128
    43
    We hebben een smart tv op de slaapkamer maar die staat eigenlijk nooit aan.

2. tazzy180

tazzy180 Bekend lid

23 mrt 2009
    578
    0
    0
    west brabant
    Telefoons van beide ,huistelefoon, tablet en pc. Mijn man gebruikt tablet om boeken te lezen en ik een ouderwets boek van papier. Pc wordt alleen voor administratie gebruikt eigenlijk.

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

Tv, boxen,en mijn smartphone
    Tv gebruiken wel misschien 2x per jaar

4. Chantallcindy

Chantallcindy Fanatiek lid

10 mrt 2012
    3.669
    26
    48
    Verzorgende ig
    Fijnaart
    Tv maar word niet meer gebruikt
    Wekkerradio voor manlief haha elke dag gebruik
    Mijn man ze telefoon snachts maar dat is om op te laden en voor noodgevallen.

5. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Niks, ik woon op een flat en onze slaapkamer grenst aan de woonkamer dus is een beetje onnodig. Ik neem alleen mijn telefoon mee als ik ga slapen.

6. MMW

MMW Fanatiek lid

29 dec 2013
    1.236
    447
    83
    Een wekker en een iMac voor mijn studie. iMac gebruik ik eigenlijk alleen voor het schrijven van essays en sleep ik ook wel eens naar andere ruimtes in ons huis :)... Voor andere dingen gebruik ik een iPad en deze ligt meestal in de woonkamer, maar we kijken er ook wel eens een serie of film op in de slaapkamer.

Verder 's nachts telefoons van ons beide...

7. Talvi

Talvi Niet meer actief

Een oude tv en dvdspeler die stof staan te vangen 😂 En mijn telefoon voor de wekker.

8. MZS

MZS Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.605
    0
    0
    Home sweet home
    een tv aan de muur
    maar die staat eigenlijk altijd uit
    heel soms kijk dan zet ik een leuke film op usb en die kijk ik dan via de tv op de slaapkamer maar verder weinig

9. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Een wekker en mijn telefoon. Telefoon eigenlijk alleen als mijn vriend in de avond werkt, als hij thuis is laat ik hem beneden.

10. Mitsy1983

Mitsy1983 VIP lid

25 jun 2014
    5.359
    3
    36
    Zuid Limburg
    Telefoons gaan absoluut niet mee naar boven, ik heb alleen sommige boeken op de iPad staan, dus dan neem ik de iPad mee om te lezen. (En dan wil ik nog wel eens nog even snel op zp kijken :D)

Bij ons is de slaapkamer écht alleen om te slapen, lezen en oeh la la :D

11. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Tv met mediabox, Ipad, tablet, 3 mobiele telefoons.

Ipad en telefoon van man en mij gaan standaard altijd mee naar de slaapkamer.

12. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Niets behalve onze mobiele telefoons. We hebben geen gewone wekkers anders waren de telefoons ook beneden gebleven.

Een tv hoort niet op de slaapkamer vinden wij.

13. Poohbear82

Poohbear82 Fanatiek lid

12 feb 2013
    2.415
    0
    36
    Vrouw
    Secret agent
    Ergens in het midden
    Er staat een tv, maar die wordt nauwelijks gebruikt. Manlief wil soms nog even een half uurtje ofzo kijken en de laatste paar weken hadden we soms onrustige nachten met de kleine man die vervolgens om 7 uur of zaterdag of zondag wakker was, dan nemen we hem in bed en mag hij filmpjes kijken op tv, kunnen wij nog even snoezen.
    Ik neem mn telefoon mee, als wekker en s avonds nog even ha,f uurtje ofzo puzzelen of kaartspelletjes erop. De ipad en telefoon van man gaan naar boven omdat we dat veiliger vinden. Soms zit manlief nog even op de ipad.
    De laatste tijd krijg ik echter s avonds plots energie en kan dan niet slapen, dus heb ik vaak de ipad bij me liggen.

14. Tienn

Tienn Niet meer actief

Tv met playstation, telefoons en soms de iPad

15. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Alleen m'n telefoon omdat die als wekker fungeert.
    Soms zou ik een tv wel lekker vinden op de slaapkamer, maar denk dat we dan nog later zouden gaan slapen.

16. yenolah

yenolah Fanatiek lid

12 dec 2008
    4.038
    83
    48
    Vrouw
    fysiotherapeut
    Caldas da Rainha
    Ik neem alleen mijn mobiel mee naar bed om nog even op de ereader te lezen, mijn man kijkt op bed op zijn tablet het nederlandse nieuws. That's it.

17. Drieka

Drieka Niet meer actief

Alleen maar een tv die eigenlijk minimaal gebruikt wordt en we hebben onze telefoons gewoon op het nachtkastje liggen, zijn tevens onze wekkers, verder niks.

18. Joli86

Joli86 Fanatiek lid

13 feb 2013
    2.070
    97
    48
    Tv, kunnen wel een dvdspeler makkelijk aansluiten als we film willen kijken maar gebeurt maar zelden. Ligt nu dus netjes opgeborgen in de kast.

Wel nemen we beide onze telefoon mee naar boven savonds (tevens wekker) en af en toe ga ik vroeg naar bed en ga dan nog even met de iPad in bed.

19. Koon

Koon Niet meer actief

Een tv met dvd speler. We gebruiken hem heel weinig omdat het geluid niet zachtjes kan, erg irritant.
    Onze zoon kijkt 's ochtends wel regelmatig even daar televisie.
    De telefoons gaan mee als wekker en als ik 's nachts wakker lig is het ook wel fijn om te tijd mee te doden.

20. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    Helemaal Niks
    Hebben en gewone wekker slaapkamer is om te slapen en om te sexen en tv kijken en tablet enz enz kan beneden is ooit onderzoek geweest wat voor invloed als die media en tel op je slaap ritme hebben als je dat allemaal op je slaapkamer heb

Deel Deze Pagina