Telefoons van beide ,huistelefoon, tablet en pc. Mijn man gebruikt tablet om boeken te lezen en ik een ouderwets boek van papier. Pc wordt alleen voor administratie gebruikt eigenlijk.
Tv maar word niet meer gebruikt Wekkerradio voor manlief haha elke dag gebruik Mijn man ze telefoon snachts maar dat is om op te laden en voor noodgevallen.
Niks, ik woon op een flat en onze slaapkamer grenst aan de woonkamer dus is een beetje onnodig. Ik neem alleen mijn telefoon mee als ik ga slapen.
Een wekker en een iMac voor mijn studie. iMac gebruik ik eigenlijk alleen voor het schrijven van essays en sleep ik ook wel eens naar andere ruimtes in ons huis ... Voor andere dingen gebruik ik een iPad en deze ligt meestal in de woonkamer, maar we kijken er ook wel eens een serie of film op in de slaapkamer. Verder 's nachts telefoons van ons beide...
een tv aan de muur maar die staat eigenlijk altijd uit heel soms kijk dan zet ik een leuke film op usb en die kijk ik dan via de tv op de slaapkamer maar verder weinig
Een wekker en mijn telefoon. Telefoon eigenlijk alleen als mijn vriend in de avond werkt, als hij thuis is laat ik hem beneden.
Telefoons gaan absoluut niet mee naar boven, ik heb alleen sommige boeken op de iPad staan, dus dan neem ik de iPad mee om te lezen. (En dan wil ik nog wel eens nog even snel op zp kijken ) Bij ons is de slaapkamer écht alleen om te slapen, lezen en oeh la la
Tv met mediabox, Ipad, tablet, 3 mobiele telefoons. Ipad en telefoon van man en mij gaan standaard altijd mee naar de slaapkamer.
Niets behalve onze mobiele telefoons. We hebben geen gewone wekkers anders waren de telefoons ook beneden gebleven. Een tv hoort niet op de slaapkamer vinden wij.
Er staat een tv, maar die wordt nauwelijks gebruikt. Manlief wil soms nog even een half uurtje ofzo kijken en de laatste paar weken hadden we soms onrustige nachten met de kleine man die vervolgens om 7 uur of zaterdag of zondag wakker was, dan nemen we hem in bed en mag hij filmpjes kijken op tv, kunnen wij nog even snoezen. Ik neem mn telefoon mee, als wekker en s avonds nog even ha,f uurtje ofzo puzzelen of kaartspelletjes erop. De ipad en telefoon van man gaan naar boven omdat we dat veiliger vinden. Soms zit manlief nog even op de ipad. De laatste tijd krijg ik echter s avonds plots energie en kan dan niet slapen, dus heb ik vaak de ipad bij me liggen.
Alleen m'n telefoon omdat die als wekker fungeert. Soms zou ik een tv wel lekker vinden op de slaapkamer, maar denk dat we dan nog later zouden gaan slapen.
Ik neem alleen mijn mobiel mee naar bed om nog even op de ereader te lezen, mijn man kijkt op bed op zijn tablet het nederlandse nieuws. That's it.
Alleen maar een tv die eigenlijk minimaal gebruikt wordt en we hebben onze telefoons gewoon op het nachtkastje liggen, zijn tevens onze wekkers, verder niks.
Tv, kunnen wel een dvdspeler makkelijk aansluiten als we film willen kijken maar gebeurt maar zelden. Ligt nu dus netjes opgeborgen in de kast. Wel nemen we beide onze telefoon mee naar boven savonds (tevens wekker) en af en toe ga ik vroeg naar bed en ga dan nog even met de iPad in bed.
Een tv met dvd speler. We gebruiken hem heel weinig omdat het geluid niet zachtjes kan, erg irritant. Onze zoon kijkt 's ochtends wel regelmatig even daar televisie. De telefoons gaan mee als wekker en als ik 's nachts wakker lig is het ook wel fijn om te tijd mee te doden.
Helemaal Niks Hebben en gewone wekker slaapkamer is om te slapen en om te sexen en tv kijken en tablet enz enz kan beneden is ooit onderzoek geweest wat voor invloed als die media en tel op je slaap ritme hebben als je dat allemaal op je slaapkamer heb