Alleen onze telefoons omdat dat onze wekkers zijn. Verder niets Tv heeft er heel lang gestaan, maar ging hooguit 1x per jaar aan dus die hebben we weggeven.
Wij hebben heel bewust gekozen voor geen tv op onze slaapkamer toen we naar ons gezinshuis verhuisden. We willen zo ook een voorbeeld geven aan de kids, dat tv-kijken op de slaapkamer niet nodig is. We hebben wel 3 tv's op de begane grond. De enige media die we meenemen is de Iphones omdat we van de wekkerfunctie gebruik maken
hier een tv , en ik erger me er dood aan , Toen mijn vriend en ik nog samenwoonden stond dat ding de hele nacht aan en sliep ik heel slecht , in mijn eigen huisje heb ik toen geen tv in mijn slaapkamer gezet en sliep als een roosje NU wonen we weer samen en heeft hij zijn tv daar geplant .... maar ik heb er nu een timer opgezet dat ie na 1,5 uur uit gaat Verder onze telefoons en voor de restceen bed kast kaptafel en lamp .... de muren leeg en rustig .... mijn droomkamer
Alleen smartphone, maar die gaat uit 's nachts. Meer om een telefoon binnen handbereik te hebben. Verder niks
Alleen onze smartphones omdat dat ook onze wekkers zijn. Verder niks tv kijken we beneden. Slaapkamer blijft echt een slaapkamer anders heb je overal zoveel afleiding.
Telefoons als wekker en soms tablet (kan ik nog even lezen zonder dat het licht aan moet en ik vl wakker hou haha). Geen tv, bleef de hele nacht aanstaan dan er werd er helemaal gek van.