Ik zit heel erg te twijfelen.. Ik heb super leuke leren laarzen gezien. Ze zijn echt precies hoe ik ze wil op 1 puntje na.. Ze zijn gevoerd met bont.. Nu zit ik er aan te denken om dat er uit te laten halen bij een schoenmaker maar ik heb geen idee of dat mooi gaat worden.. De laarzen kosten 160 euro dus ik zal er goed ziek van zijn als het wel verpest. Wat zouden jullie doen, zouden jullie het risico nemen om dat bont eruit te laten halen of niet? (het is trouwens van dat nep bont..)
Waarom wil je dat eruit? Heerlijk warm voor de winter en persoonlijk vind ik het ook erg lekker zitten. Loop er nu al mee
Omdat door het bont de laars heel raar om me been zit, beetje gekreukeld zeg maar.. Ik vind het mooier als het leer los om me been heen zit.. en daarnaast wil ik de laarzen ook in de lente of herfst dragen en niet alleen in de winter
Ik zou het denk ik niet aandurven en toch nog even verder zoeken. Zou echt zonde zijn als je de laarzen erdoor verpest. Misschien dat het leer dan ook te dun is?
Ik zou het zelf ook niet doen en andere laarzen gaan zoeken - OF, als ik er zo erg verliefd op ben, het bont er op de koop toe nemen en ermee leren leven. Maar goed, ik ben een koukleum en hou van tropische hitte tijdens ieder seizoen, dus ik ben daar wat makkelijker in.
hm beter niet doen dus... Ja dat van shabbies weet ik.. Vind 250-300 euro echt teveel geld dus ben op zoek naar een goedkopere laars met hetzelfde model.. Dit is het enigste wat ik heb kunnen vinden..
Echt met een tondeuse? Ja schoenmaker was sowieso me eerste plan als ik deze laarzen koop.. Maar lees meer slechte dan goede dingen dus ik blijf nog even doorpiekeren
Dat dacht ik ook Zou dat wel durven. Al zou ik wel bang worden dat het gaat prikken/kriebelen in de laars.