Mediamarkt, ik baal!!

Discussie in 'De lounge' gestart door justme1974, 18 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imensa

Imensa Niet meer actief

Maar zal je dochter van 4 zich ook zo druk maken om het geluid?

2. memv2

memv2 Actief lid

17 feb 2012
    331
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga absoluut niet meer naar de Mediamarkt! Na een fototoestel die na 3 maanden al kapot was ( fuji ), ga ik daar niet weer heen. Bij grote aankopen al zeker niet. Ik heb mijn Samasung tablet mooi bij een andere zaak gekocht met goede service, dan maar een paar tientjes meer.

3. rums

rums Niet meer actief

Ben ik nou de enige die zich afvraagt was een kind van 4 met een eigen tablet moet?
    Of hebben ze ook van die speelgoed tablets bij de MM?

4. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Misschien wel, maar daar gaat dit topic toch niet over?

TS, want ontzettend sneu voor je meisje...

5. rums

rums Niet meer actief

Dat klopt.

Maar wat hierboven al meerdere keren al gezegd is is het erg vriendelijk als ze het willen opsturen. Maar vrij logisch dat ze hem niet willen ruilen.
    Hebben ze geluisterd ook zelf naar het geluid en kun je vergelijkbare evaringen vinden op internet?

6. Lady7

Lady7 Niet meer actief

zou gewon nog een keer naar de winkel gaan.. en zorgen dat je het aan een andere verkoper vraagt :) de ene verkoper doet moeilijker als de andere ;)

7. laura28

laura28 Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.277
    0
    0
    ik zou eens contact opnemen met de consumentenbond en vragen of zij hier iets mee kunnen, evt. kun je ook nog via radar iets doen, die zijn vanavond weer op tv, kun je bellen en vragen wat zij ervan vinden...

succes ermee in ieder geval!

8. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Goede vraag hoor, wat moet een meisje van vier met een tablet. Maar dat is mijn vraag niet. Die vraag heb ik mezelf al gesteld en daar heb ik inmiddels ook een antwoord op gevonden.

Ik had ook al geschreven dat ze hem verder in de winkel niet meer hebben nagekeken.

De vraag of mijn dochter zich zou storen aan het (niet) geluid, vind ik wel relevant. Dat vroeg ik me zaterdag dus ook al af; zal zij zich druk gaan maken om het geluid? We gaan er dus nu geen aandacht aan besteden als ze hem krijgt. Zelf vind ik het niet erg in eerste instantie. Ik hou zowieso niet van te hard geluid en gezien het gehoor en alles.. dus ja. Die hebben we maar even terug gelegd en daarom besloten het er mee te gaan doen.

9. Stoffeltje

Stoffeltje Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.293
    0
    36
    Misschien dat je contact kan opnemen met de fabrikant...

10. MB2

MB2 Actief lid

13 sep 2012
    435
    27
    28
    NULL
    NULL
    Wij kochten onze babyfoon bij de mediamarkt. Deze deed het niet en werd ook opgestuurd. In de weken dat het hem kwijt waren kregen we wel een leen apparaat, misschien is dat bij jullie ook wel zo? (we moesten er wel echt om vragen, werd ons niet aangeboden).

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Sorry, maar ik vind dat je je een beetje aanstelt? :) Het gaat om een goedkope tablet voor een 4-jarige(?!). Dan kan je ten eerste niet teveel verwachten van de geluidskwaliteit van het apparaat en ten tweede zal een kleuter daar vast niet zo op letten. Dus waarschijnlijk wind je je nu voor niks op en is je dochter helemaal blij met haar nieuwe speelgoedje straks. ;)

12. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Och, hou op over de mediamarkt!

Wij komen er niet weer!!

2jaar geleden wilden wij een nieuwe laptop kopen.
    Wij naar de mediamarkt en een verkoper erbij gevraagd.
    Wij hadden hiervoor al een minilaptop gehad die we daar hadden gekocht en die was binnen een jaar stuk. Helaas hadden we die contant afgerekend en geen bon meer, dus daar konden we niks mee. Onze eigen fout, maar het viel ons wel tegen dat ie zo snel stuk was.
    Daarnaast viel die ook qua prestatie's tegen.

Maar de verkoper heeft ons een minilaptop laten zien die naar eigen zeggen wel aan de eisen voldeed die wij hadden en wel de prestatie's kon leveren.
    Uiteindelijk hebben we ons toch over laten halen. Financieel was zo'n minilaptop ook voordeliger dan een gewone.

5dagen later crashte de laptop! Hij deed niks meer!
    Wij ermee terug, want hij was enorm traag, voldeed absoluut niet aan de eisen die wij de verkoper voor hebben gelegd en crashte notabene bij normaal gebruik!
    Ik wilde mijn geld terug, of m ruilen tegen een gewone laptop (met uiteraard bijbetalen)
    Nou we konden hoog of laag springen, maar wij logen volgens hun. Die verkoper zou ons dat nooit gezegd hebben en ze zouden hem maken en daar konden we het mee doen.

Helaas konden we er niks tegen doen, want die kleine ***lettertjes van de mediamarkt (waar je dus niets over verteld wordt vóór de aankoop!) zorgen ervoor dat je geen kant op kan en opgescheept zit met een rotding die je 250euro heeft gekost, gigantisch sloom is en om de paar weken crasht!!

Hier geen mediamarkt weer! Betaal liever een paar centen meer en laat me voor lichten door mensen die er wel verstand van hebben en waar je niet opgelicht wordt met algemene voorwaarden die ergens verstopt liggen en waar je niks over vermeld wordt.

13. Aszz

Aszz Niet meer actief

Maar is het geluid echt dat zo slecht dat het kapot is, of is de geluidskwaliteit gewoon niet zo goed.
    Dat eerste valt onder de garantie, het tweede is kwaliteit.

14. nazli21

nazli21 VIP lid

28 jul 2006
    7.052
    9
    38
    fulltime mama
    Hier ook slechte ervaring met de media markt. Dus gaan wij ook daar niet meer naartoe. Wij gaan nu liever naar de carrefour. Goede service vind ik belangrijk...

Maar ik zou ook teruggaan en vragen aan een andere verkoper. Misschien soet ie het niet moeilijk.

15. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

20 jan 2009
    3.822
    2.003
    113
    Eh ja... het gaat om een tablet voor een 4-jarige. Vanwaar die "?!" ?
    En waar staat nu eigenlijk dat wij een goedkope tablet hebben gekocht?

16. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Tuurlijk mag je wel iets retourneren als het stuk is, of niet goed functioneert.

Maar de MM staat hierin wel in haar recht. Je hebt geen recht op geld terug of een vervangend product, maar zij mogen proberen of het aparaat te repareren is. Daar mogen ze best 3 weken de tijd voor nemen, helaas. Tip voor anderen in zo'n situatie: Lees eerst veel reviews online. Dan kom je er achter of een product bijvoorbeeld gewoon slecht geluid heeft. Dat is dan niet een fout, maar gewoon slechte kwaliteit. Test het product ook in de winkel, om zeker te zijn dat het is, wat je wil (van die kwaliteit). Dan kom je niet van een jouwe kermis thuis.

17. fidel2010

fidel2010 VIP lid

26 aug 2010
    6.659
    212
    63
    kan je niet ipv naar de winkel gaan telefonisch contact opnemen met een algemeen nummer? de situatie uitleggen? thja netjes gezegt het personeel van de mediamarkt niet altijd vriendelijk...

18. moes

moes Fanatiek lid

20 jul 2006
    2.765
    9
    38
    ik heb 2 tablets bij de kijkshop gekocht, maar bij het kopen zeggen ze er gelijk bij, dat je niet mag ruilen en dat bij een defect de tablet opgestuurd gaat worden.

Ik denk dus dat je weinig kunt, alleen geduld hebben en wachten tot hij terug komt.

19. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Mja, als je 'm ook niet wilt laten opsturen werk je zelf ook niet al te geweldig mee, sorry..

20. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

balen ts! maar het geluid is dus niet stuk maar hoort gewoon zo? en mijn zoon van 4 heeft ook al een jaar een ipad.... dan ben ik maar niet de perfecte moeder;);)

Deel Deze Pagina