wat ik niet begrijp...hoort het geluid zo zacht of is het een defect?? als het zo hoort...tja dan heb je pech. als het defect is horen ze toch gewoon een nieuwe te geven die het wel doet?! ik zou het er niet bij laten zitten!!!! dan hoor je gewoon een nieuwe te krijgen. je hebt hem toch kapot gekocht?? hij is niet kapot gegaan terwijl je hem al had....
Meid, ga je niet zitten verontschuldigen. Ik vind het ook een boutwinkel, maar dat is een heel ander verhaal.
Dacht dat ik de enigst was die er zo over dacht, makkelijk praten om wat te verkopen maar service hmmm niet zo... Ts succes en ik hoop dat je dochter het niet opvalt!! Ook sneu voor haar, maar echt zulke dikke pech dat je er niks aan kan doen! Teminste niet voor de termijn.... Superbalen!!
We hebben hem inmiddels gegeven (gisteren) en ze is er mega blij mee. Tot nu toe van haar kant geen klachten, dus we laten het zo maar even. Verder is het een hartstikke fijne tablet. Ook in het gebruik zelf.
En daarom doet man van te voren internet research en gaan dan pas naar mm of saturn iets anders zit hier in de buurt niet . Ze hebben ook nog laagste prijsgarantie dus gewoon eerst research doen dan kan media markt niet zo'n kwaad
[QUOTE Helft van het personeel aan de balie weet niet waar hij/zij over praat. Zie geno3g aan de functie eisen die ze stellen...[/QUOTE] Ik als leek heb al menig media markt werknemers vast gelukt als ze ons iets wilde kopen gewoon door goed research te doen via internet
Jeetje wat een verhalen lees ik hier.. Ik herken me daar totaal niet in! Onze mediamarkt is echt super! We kopen letterlijk al ons apparatuur daar en we hebben nooit problemen gehad. Sommige dingen gingen na een half jaar stuk en die mocht ik meteen ruilen voor een nieuwe!
Mijn vader was en tv gaan kopen een paar maanden terug. Mijn man had opgezocht wat een goede smart tv was voor een leuke prijs. Hij wilde hem online bestellen maar schoonzus zei nde nog weer rijden gewin even heb een weer. Komen ze dat aan is hij er niet, kon een ander type nr krijgen en kreeg dat iets korting omdat hij oorspronkelijk voor een ander kwam. Hij heeft nog gevraagd of hij dezelfde functies had en dat was zo. Komt hij thuis, wil mijn man ben installeren, blijkt het geen smart tv. Mijn vader baas baalde wel maar is niet het type die terug gaat. Mijn man heeft bus gebeld dat hij dit niet accepteerde en hem nu terug kan brengen. Gelukkig kreeg hij zijn geld terug en heeft hij de juiste versie voor stukken mijn minder via bcc gekocht.
Pff nou idd.... Typ normaal op de iPad maar gisterenavond nog even op bed met mijn telefoon een Samsung. Heel vervelend wat die maakt er steeds hele andere woorden van...