Alles anders na miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Magnolia83, 12 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Hoi dames,

Vlak voor de kerst heb ik een miskraam gehad. Ik was toen 8 weken zwanger, het vruchtje heeft de 6 weken niet gehaald.

Na 37 dagen weer ongesteld geworden al was die anders dan in gewend was. Veel vruchtbaar slijm met bloed erdoorheen. Wel donker rood en redelijk wat ongeveer een dag of 6. Dat het anders was kwam denk ik door de miskraam de maand ervoor.

Ongeveer op dag 11 van de nieuwe cyclus begon het met wat krampen.
    Afscheiding begon te veranderen dus dacht aan een naderende eisprong. Vroeg maar oké, prima!
    De pijn is blijven toenemen en nu is het echt behoorlijk. Gister met sporten was het echt niet leuk meer.

Daarbij misselijk, hoofdpijn en enorm pijnlijke borsten. De klachten nemen alleen maar toe.

Vanmorgen een kruidvat zw.test gedaan en daarop is een tuurstreepje te zien. Reageert deze op de eisprong? Zo ja, wat de hell?!
    Ik voelde mijn eisprong altijd al wel goed maar dit is belachelijk.

Zijn er dames die dit herkennen?

2. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Is er een echo controle geweest door een gyn of vk om te kijken of je na de mk helemaal schoon bent in je baarmoeder? Het klinkt alsof er restweefsel is blijven zitten, wat dus ook de positieve test verklaart. Dat je meer ongesteld bent kan kloppen, je lijf is echt even aan een grote schoonmaak bezig. Heb je nog negatief getest na je mk?

3. Minty

Minty Bekend lid

5 feb 2015
    970
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als je nu nog steeds flinke buikpijn hebt, dan zou ik vandaag nog contact opnemen met de huisarts of verloskundige. Het zou restweefsel kunnen zijn, maar in het ergste geval - mochten jullie wel weer onbeschermde seks hebben gehad - ook een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dat kun je maar beter even uitsluiten. Sterkte in ieder geval!

4. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Er is een dag nadat ik vruchtje verloren ben een echo gemaakt, ik was schoon. (op wat stolsels na die al voor de uitgang lagen)

Verder heb ik witte testen gehad. Dus het is echt nieuw.
    Nou moet ik zeggen dat ik een geschiedenis van streepjes plassen heb hoor dus die test vertrouw ik niet. (stom dat ik hem gedaan heb)

5. Tries123

Tries123 Actief lid

20 okt 2013
    486
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou toch een echo vragen
    Ik heb vorig jaar ook een dag na de MK een echo gehad waarop alleen restbloed te zien was maar ik ben daarna direct zwanger geraakt wat ook eindigde in een MK
    Ze hebben later nooit durven uitsluiten of er niet zwangerschaps cellen van de eerste MK zijn blijven hangen welke buiten de baarmoeder genesteld waren waardoor waarschijnlijk de tweede keer het vruchtje okk niet goed heeft kunnen nestelen met als gevolg een MK....

Beter nog een keer checken

Deel Deze Pagina