Vorige week positief getest. Van het weekend krampjes en oud bloedverlies. Gisteren krampjes wat minder, maar nog steeds bloedverlies met nu en dan een sliertje helder rood. Vandaag helderrood onder de douche,heel klein beetje, maar nog steeds lichte krampjes. Geen stolsels gehad nog, maar heb de hoop stiekem al opgegeven. Het was dan ook te mooi om waar te zijn na 3,5 jaar proberen. Heb er eenhard hoofd in. Straks zh bellen hoe nu verder.
Jeetje marleneke wat onzeker zo! Ik hoop voor je dat het niks te betekenen heeft! Hoe ver zou je nu zijn? Licht bloedverlies kan voorkomen he? En krampjes zijn ook niet ongewoon in het begin! Sterkte met het afwachten...
Sterkte Marleneke. Het hoeft niet te betekenen dat er iets mis is maar ik kan me goed voorstellen dat je de hoop al een beetje op hebt gegeven. Ik blijf voor je duimen dat het toch goed zit. Weet je al wanneer je naar het zh mag?
Hier ook in onzekerheid... Eigenlijk heb ik vanaf NOD iedere dag wel een keer bruinverlies gehad zonder krampen. Soms een dag of 2 niet. Zondag ook helderrood en daarna nog een aantal keer roze met afvegen. Gister ochtend niks meer. Smiddags opeens zo'n felle pijn aan de rechter kant van mijn buik en zij dat ik bang was voor een bbz. De hoop sowieso al zo goed als opgegeven. Ik mocht voor een echo komen maar was niks te zien bij mijn eierstok. Wel een 'zwart stipje' in mijn bm zei de vk. Zij denkt dat er niks aan de hand is maarja het klinkt gewoon niet positief vind ik. Na de echo weer bloedverlies, helderrood en iets meer als de x daarvoor. In de middag werd het steeds minder en savonds nergens last meer van, geen buikpijn en geen bloed.. Pff die onzekerheid he.. Sterkte en hoop dat het kleintje toch nog blijft zitten bij je!
Vandaag ziekenhuis gebeld dat ik het niet meer wist. Gewoon doorblijven gaan met de utro(yech) en afwachten. Ik heb nog geen stolsels gehad en het is ook niet net als mijn normale ongesteldheid, dus er is nog een kansje, al lijkt het mij onmogelijk, maar goed. Zou wel fijn zijn als het minder zou worden, zodat ik zelf ook nog een beetje hoop zou hebben. Ik zou anders19 mei voor een echo moeten. Ben nu 4 weken en een beetje, dus niet ver, maar 3,5 jaar malle molen is dit voor mij de 1e keer eens een positieve test.