Hoi dames, Op 8 februari heb ik mijn iui-D gehad. Ik zit nu op 8 of 9 dpo.. Dinsdag 7 feb positieve ovulatietest gehad. Ik heb 5 dagen na de inseminatie rechtsonderin in mn lies wat nare spelden prikpijntjes gevoeld. Sinds eergisteren en nu nog, heb ik een zware gevoel onderin mn buik met Als ik opsta of ga zitten voel ik een steek/pijnlijk gevoel in mn buik. Ik heb het idee dat ik heel erg ongesteld moet worden.. Maar dit is nog te vroeg. Nu heb ik linksonderin pijn en het lijkt n beetje door te trekken naar mn heup/rug. Herkent iemand dit? Kan het zijn dat het eitje "verkeerd" zit? Kan het innesteling zijn? Ik kon ook niet op mn buik slapen vannacht omdat het niet prettig voelde. Liefs, Samantha
Klinkt als een zwangerschap maar zeker weet je het natuurlijk niet maar denk niet dat het in je eierstokken zit , ik ben nu zelf pril zwanger en heb snel last van mijn onderrug dus dat klinkt bekend zou wachten tot 11 a 12 dpo met testen dan hoef je niet zo te turen ik duim voor je
Ok spannend dan.. Het voelt echt best vervelend. Het trekt door naar mn liezen, heup en rug. Ik moet zachtjes gaan zitten anders krijg ik een pijnscheuten door m'n onderbuik. Als ik zit, recht op.. Als ik wat in elkaar gezakt zit voelt dat ook niet prettig. Ik hoop dat het raak is.. Dan zijn de pijntjes het wel waard haha
Kan echt van alles zijn. Ik hoop voor je dat je er over een dag of 5 achter komt dat dit de innesteling was!
Heb je hormonen / pregnyl gespoten? Daar kan je ook een opgeblazen gevoel van krijgen. Als het zwangerschapssymtomen zijn moet dat al te testen zijn en dat is nu iets te vroeg nog. Ga weer voor je duimen meis!!
Nee gebruik geen hormonen. Ga ook nog niet testen. Even wachten tot woensdag. Maar misschien weet ik het zondag of maandag al, meestal verlies ik 3/4 dagen voor menstruatie al bruine afscheiding..
Ik heb bijna het gevoel dat het niet anders kan dan dat ik zwanger ben. Morgen ga ik een test doen. Bij het opstaan, traplopen en zitten, voel ik een drukkende pijn in mn onderbuik, het is niet echt pijn te noemen ofzo.. Ook is bukken of door hurken gaan niet een fijn gevoel. Normaal gesproken had ik al bruin moeten verliezen, maar ook dat is nog niet in aantocht. Vanaf gisteren echt een blij gevoel, opgewekt enzo. Ik hoop zo dat ik niet fout zit, anders voel ik me heel even in de zeik genomen haha..
Dat snap ik idd maar het klinkt goed ik hou je onderwerp in de gaten zou toch erg leuk zijn ! Wij mogen morgen voor de eerste x op echo ik ben nieuwgierig en zenuwachtig dus ga ik afleiding zoeken op t forum dus laat die test maar komen ! Ik duim voor je
Balen meis!! Ja als het echt een symptoom van zwangerschap was geweest had je al wat moeten zien! Hopelijk houdt je lichaam je niet voor de gek en maak je gewoon later hcg aan..