hallo dames, ik en mijn partner hebben deze maand onveilige sex gehad op (waar ik later pas achter kwam) dag 14 van mijn cyclus. en een aantal dagen daarna weer onveilig omdat ik dacht dat het toch al te laat was (DOM). ik heb normaal een cyclus van 28 dagen maar ben tot op heden (dag 30) nog steeds niet ongesteld. ik heb gisterenavond voor ik naar bed ging een test gedaan en die gaf negatief aan. kan het zijn dat ik nu een andere cyclus heb of ga krijgen? na de bevalling van aidan was ik eigenlijk gelijk weer in mijn oude ritme. ps. bij aidan teste ik een dag voor nod al positief.
Hallo Kimkivits, Ja moeilijk te zeggen. Als je altijd een regelmatige cyclus hebt van 28 dagen, dan had je nu wel positief moeten testen als je zwanger zou zijn. (2 dagen na je nod) Zeker aangezien je bij aidan ook een dag voor je nod positief heb getest. Ik zou je aanraden over een paar dagen weer eens te testen. Liefs Hummel.
maar kan het niet zo zijn dat je ineens een andere cyclus hebt? ik vind het zo vreemd! heb wel enorme buikpijn gehad (had ik bij aidan ook zo erg).
heb je verder nog eventuele zwangerschapsklachten dan? Je hebt wel seks gehad in je vruchtbare periode, dus het zou wel mogelijk zijn idd. Liefs Hummel.
Hoi Kim, Ik denk ook dat je anders overmorgen of morgen met ochtendurine kan testen. Die is toch net iets geconcentreerder. Het kan best hoor dat je cyclus even van het pad af is, om hierna gewoon weer de draad op te pakken. Volgens mij is het zo dat vrouwen 2x in het jaar een rare cyclus kunnen hebben. Heel veel succes. Groetjes, Elvira
Hey Kim, Zit eigenlijk met een beetje hetzelfde probleem, verschil is dat ik niet precies weet hoe lang mijn cyclus juist duurt, laatste keer was dat 28 dagen, ondertussen zijn we dag 31. Heb wel ongi buikpijn, maar tot nu toe (nu misschien wel), zet het niet door. Heb verleden week ook zo'n buikpijn gehad en lichtroze afscheiding gehad, de dagen erna heel veel dikke, witte afscheiding (sorry ) en dan weer niets. Voel me gewoon anders, dus gisteren testje (geen ochtendurine, had pas gegeten) maar was negatief. Ik ga er dus maar vanuit dat ik wel ongesteld word. Wordt gek van zo'n zaken.. Succes!
Haha, hier ook dag 31 en nog geen enkel spoor . Heb je nog geen buikpijn ofzo? Ik heb namelijk pijn aan m'n bekken..
ja heb wel buikpijn! en ook in mijn rug zeg maar. ik snap er niks van waarom teste ik dan 2 dagen geleden niet positief? ben ik dan van een latere eisprong zwanger?
Ik durf niet meer te testen.. Heb beetje pijn in buik en rug, dus denk ik dat ze wel zullen komen, maar dat had ik anderhalve week ook, dan niets meer en nu dit. Net alsof mijn lichaam mij voor de gek houd! Op den duur kan je elke dag testen, komt wel redelijk duur uit, niet? Ik denk dat ik nog wat ga wachten! En zou je blij zijn met een tweede kindje, zo snel?
ja heb wel buikpijn! en ook in mijn rug zeg maar. ik snap er niks van waarom teste ik dan 2 dagen geleden niet positief? ben ik dan van een latere eisprong zwanger?
Ik durf niet meer te testen.. Heb beetje pijn in buik en rug, dus denk ik dat ze wel zullen komen, maar dat had ik anderhalve week ook, dan niets meer en nu dit. Net alsof mijn lichaam mij voor de gek houd! Op den duur kan je elke dag testen, komt wel redelijk duur uit, niet? Ik denk dat ik nog wat ga wachten! En zou je blij zijn met een tweede kindje, zo snel?
Ja ik denk ook al 2 weken dat ik het ga worden hahaha Nou blij het is niet gepland maar als het zo is zou het zo moeten zijn Ben ook al wel een beetje gewend geraakt aan het idee Ik wilde er niet te lang tussen maar dit is wel erg snel Maar zou wel blij zijn dat ik nog steeds op de normale manier kindjes kan krijgen Ik heb net als jou ook zoiets van ik durf niet meer te testen Hij was al een x negatief dus waarom zou hij nu positief zijn en waarom heb ik dan niet extreem veel last van symptomen? Had ik bij aidan ook pas na 5 weken maar goed. En ik vind het ook wel een duur grapje. Hahaha
dat is waar, maar je kunt ook goedkope tests via deze site bestellen, kost het je 2 euro per keer of zo maar snap best hoor dat je niet durft te testen, bang voor teleurstelling
@ Kim: Nou, we zitten zo'n beetje in hetzelfde schuitje dan! Hier is het niet de bedoeling dat we nu voor een tweede gaan, maar meer en meer raak ik aan het idee gewend van snel een broertje of zusje te hebben voor Keld. Misschien daarom dat ik niet meer durf te testen.. Toch heb ik nog steeds het gevoel dat ik ongesteld ga worden, de vraag is alleen; wanneer. En klachten, bij Keld had ik ook geen klachten, ik wist pas na een achttal weken dat ik zwanger was. Achteraf gezien misschien wel innestelingsbloed, maar zeker ben ik ook niet. Ach ja, we zullen wel zien zeker?
ik denk dat ik morgen over overmorgenmaar weer een x test. ALS ik het dan nog niet ben natuurlijk hahaha als het dan weer negatief is ben ik RAAR!
Ik zat met hetzelfde idee in mijn hoofd, als ik dit weekend niet ongesteld ben, nog keer testen en tja, indien negatief, dan is er iets anders aan de hand of is mijn cyclus heel lang aan het worden. Ik ben nogal ongeduldig van aard, dus weken wachten op de kan ik niet!