Hallo allemaal, Ben er maandag achter gekomen dat ik voor het eerst zwanger ben. Ik heb een tijdje de pil niet geslikt omdat ik wilde kijken of ik psychisch minder zou reageren (kamp al wat jaartjes met chronische depressie en angststoornis). Echter merkte ik weinig verschil en ben ik 1,5 week geleden weer met de pil begonnen, omdat ik dacht dat ik ongesteld was geworden. Dit was achteraf de innesteling geweest. Toen ik maandag 2 positieve tests had ben ik meteen gestopt met de pil. Ik heb 2 weken last van buikkrampen, net of je ongesteld gaat worden. Heb gelezen dat dit normaal is, maar ik had gisteren na het plassen een veegje bloed aan mijn wc papier, helder rood van kleur. Dit is inmiddels bijna 20 uur geleden en heb nu geen bloed meer gehad. Ook goed opgelet of ik wat verdachts in het toilet zag maar niks gezien. had wel in het weekend dat ik de innesteling gehad seks gehad met mijn vriend en daarna bloedde ik. Dit was ook helder rood. Ik merkte al dat het pijn deed als hij te diep kwam. De innesteling leek meer op een menstruatie die niet door wilde zetten. Daarom toch met mijn vriend naar bed geweest. wat denken jullie? Voorbode op een miskraam of toch een onttrekkingsbloeding? Of misschien een wondje? heb zelf het verhaal voorgelegd aan de huisarts en deze zegt dat ik af moet wachten. Heb trouwens nog welvolop zwangerschapsverschijnselen. Veel plassen, misselijkheid en gevoelige borsten. Deze zijn sinds gisteren niet minder geworden. Femke
hmm ik heb even getwijfelt of ik zal reageren maar ik kan het toch niet laten.. ik vind het best een ongepaste topic binnen het miskraam forum waar er dames zijn die na een kloppend hartje hun kleinte hebben moeten verliezen.. of die al ontzettend lang bezig zijn om een kindje te krijgen. Ik ben blij voor je als je zwanger bent, echt waar, maar aljeblieft wacht gewoon even rustig af.. en nog een klein ding.. die opmerking over je vriend en sex.. zit ik echt niet op te wachten..
er zijn wel meer mensen die bepaalde dingen zeggen over seks en hun vriend hoor... maar ik denk dat dit meer in de topic zwanger worden hoort meid... maar je bent nieuw hier je kan niet alles weten... je moet gewoon afwachten of toch een testje wagen als je zekerheid wilt...
Ben het met Hommel eens. Niet passend in dit miskraam forum. Maar goed, je kunt inderdaad niks anders dan afwachten. Succes!
Sorry, ben inderdaad net nieuw en omdat er toch een bloeding heeft plaatsgevonden dacht ik dat het hier geplaatst moest worden.
Ze is toch zwanger, ze heeft twee positieve testen gedaan, dan kan ze zich nu dus toch zorgen maken over een miskraam? Femke, als je over een week of twee het bloed nog niet heeft door gezet zou ik bellen voor een echo. Bloed hoeft in het begin van de zwangerschap niet meteen te betekenen dat het misgaat. Sterkte.
Toch idd even afwachten. Hoe vervelend ook. Bloed kan verschillende dingen betekemen en hoeft niet altijd te betekenen dat het een mk wordt. Succes x