Daar gaan we weer...

Discussie in 'Miskraam' gestart door Noukie1805, 15 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Na meerdere miskramen hebben wij juli vorig jaar onze prachtige dochter gekregen. Nu voor de 2e begonnen en gelijk weer de 1e x raak, maar ook weer een miskraam. Het was een vroege miskraam, maar de angst zit er nu weer behoorlijk in. De vroege miskramen trek ik nog wel maar ben bang voor weer valse hoop, valse echo´s en het opwekken van een miskraam. Hopelijk hoeft het dit keer niet zover te komen. Begin nu ook zeer aan mijn lijf te twijfelen, hoeveel `toeval` kun je hebben?? Moest het even kwijt aangezien niemand weet dat we weer `bezig`zijn! Sterkte allemaal!

2. Nynke Jellie

Nynke Jellie Bekend lid

1 okt 2008
    745
    0
    0
    Jeetje meid, wat vervelend, kan me goed voorstellen dat het allemaal weer heel spannend voor je is! Ik heb zelf ook al meerdere mk gehad dus ken het gevoel heel goed. Is er al eens naar een oorzaak gezocht van je mk?
    Sterkte!

3. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

He Noukie!

Wat verschrikkelijk, zeg! :(

Ik heb 2 missed abortions gehad voor Levi. Wil heeel graag een 2e en zullen ook niet zo super lang meer wachten, maar.. Vind het toch ook wel eng! Wat als ik weer miskramen krijg?!

Dus meid, ik wil jou heel veel sterkte wensen! Dit gun je niemand.
    Wat zou het toch fijn zijn zwanger te raken en te blijven, hè? Zo 'gewoon'..

4. Fleurtjes

Fleurtjes Bekend lid

30 jun 2010
    668
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waardeloos :(

Ik hoop dat je de volgende zwangerschap 'gewoon' zwanger blijft en je nog meer *tjes bespaard blijft.

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Heftig om met de wetenschap die je al hebt voor een 2e te gaan. Het onbezorgde is weg... Ik heb mezelf ook voorgenomen dat ik er vanuit ga dat als we ooit voor een 2e gaan dat er vast ook eerst 2 miskramen komen, misschien is dan de klap iets minder hard... Dat het kan is voor mij iig een troostende gedachten. Hopelijk mag het snel 'goed' raak zijn. Sterkte

6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hier ook 2 miskramen voor mijn zoontje..
    nu zijn we bezig voor een 2e en ja hoor.. weer 2 miskramen..
    we lassen even een pauze in voor wat onderzoekjes.. en vanuit daar zien we wel hoe verder..

7. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

4 feb 2009
    665
    0
    0
    Wat lief, bedankt voor jullie reacties! Je houd er idd toch wel een beetje rekening mee maar hebt toch ook wel hoop dat het mssn wel ineens goed gaat. Probeer wel positief te blijven, het kan nog altijd meevallen. Mssn is het de volgende keer wel `gewoon`raak. We hebben iig het geluk dat we snel zwanger raken. Ben alleen bang voor herhaling van mijn miskraam met 10 weken. Eerst goede echo´s en dan ineens geen kloppend hartje meer. Ook het opwekken en `bevallen` (had de vorige keer echt persweeen en dan te bedenken dat ze bij de geboorte van mijn dochter niet goed opgang kwamen ;)) vond ik een nare ervaring. Onderzoeken hebben we al gehad en daar kwam niks uit. Alleen het chromosonen onderzoek hebben we toen niet gedaan. Ik wacht nu op de uitslag van de biopt die is genomen van mijn baarmoederhals (ivm uitstrijkje) en dan gaan we er toch weer voor, want voor iedereen die met hun eerste kindje bezig is en dit moet meemaken, het is het straks allemaal waard hoor! Dat maakt het voor mij nu ietsje makkelijker, wij hebben al een prachtige dochter, dat geeft hoop en we weten waar we het voor doen, maar moeilijk blijft het wel!

Deel Deze Pagina