Hoi dames, Wij zijn helaas zonder succes door al onze IUI/IVF-pogingen heen, dus voor ons zit de MMM erop. Nu heb ik nog wat medicatie over (oa Andriol en Tamoxifen van manlief en Utrogestan/Orgalutran/Gonal F/Puregon). Ik heb een deel zelf moeten betalen en vind het heel jammer om het bij de apotheek in te leveren en dat ze het daar gewoon weggooien. Weet iemand een goede bestemming hiervoor? Alvast bedankt! Groetjes Mariska
Ik heb het in het zh achtergelaten. Als iemand medicatie te kort komt of in een ronde aankomen die niet meer word vergoed,word dit voor gebruikt. Heb zelf weleens tekort gehad en kreeg het toen ook dus wist ook zeker dat dat er mee werd gedaan.
Er is een topic over op het ivfmoeders forum kijk bij medicijnen en dan "meerijden naar het zkh" dan gaat het naar iemand die een zeldbetaalde poging doet.
Wij konden het op de fertiliteitsafdeling afleveren. Zij geven het aan vrouwen die hun behandeling zelf moeten betalen of ze gebruiken het voor noodgevallen. Bij de apotheek wordt het vernietigd, dat is zonde.
Kijk hier eens: Ophalen van & wegbrengen naar het ziekenhuis Er zijn best wel wat vrouwen die het zelf moeten betalen en die je er heel blij mee zou maken.