Dames, Ik ben benieuwd wie hier IUI heeft gedaan en wat de reden daarvan is. En natuurlijk of het uit eindelijk gelukt is. Ik ben benieuwd! Ik hoop dat ik alle opties erbij gezet heb. Weet trouwens niet of de laatste 2 opties er wel echt bij bij horen haha
Hoi Sita90, Ik heb vorig jaar 6x IUI gehad. 4 van deze behandelingen in mijn eigen cyclus en 2 met hormonen gestimuleerd. Geen van allen resultaat helaas, maar nu liggen de kansen bij IUI niet zoveel hoger dan 'normaal' klussen. Wij zijn lang bezig (3 jaar met 1 miskraam) en er is verder geen oorzaak. Nu in afwachting van IVF. In maart gaan we daarmee starten... En jij? Al bezig met IUI of moet je nog beginnen? Succes in elk geval!
Daan79, bedankt voor je reactie! Ook onverklaard verminderd vruchtbaar dus Jammer dat IUI niet geslaagd is! Wij moeten nog beginnen, ik hoop volgende cyclus al. Wij zijn nu dik 3,5 jaar bezig en 2 keer heel kort zwanger geweest. Wij hebben ons inmiddels ook al aangemeld voor PGD, omdat ik draagster ben van een translocatie. Intussen dus IUI. Spannend. Ik hoop voor jullie dat IVF 1 raak is!
Ik heb PCOS, maar daar zou je wel mee zwanger kunnen worden als je ovulatie-inductie doet. Mijn man heeft een verminderde zaadkwaliteit, daardoor kwamen we in aanmerking voor IUI. Helaas is het met IUI niet gelukt. Drie keer een vroege miskraam gehad. Tijdens de IVF bleek dat er geen/geen goede bevruchting optreedt. Dus ook de IVF voor niks gedaan, omdat er niks teruggeplaatst kon worden. Vervolgens door gegaan met ICSI en dat leverde meteen na de eerste behandeling een prachtige dochter op. Inmiddels alweer bijna zes jaar oud. Succes!
Bij ons was het oordeel onverklaarbaar verminderd vruchtbaar. Hebben 3 IUI's gehad, de derde was raak
Wij hebben 4 x iui gehad, maar zijn vanwege te slecht zaad al snel over gegaan op icsi (met het gewenste resultaat na een hele lange weg, zie banner ).
Hier ook onverklaard verminderd vruchtbaar! Maar met hormonen en IUI toch 2 x zwanger geraakt, helaas beide keren niet zwanger gebleven.
Ik heb beiden keren iui met puregon/gonal F en pregnyl/ovitrelle gebruikt. Bij mn dochter is het gelukt en nu ben ik net weer zwanger, maar is het natuurlijk even afwachten. Ik hoop dat jij straks mag volgen!!
Ik heb tot nu toe 3x IUI gehad, en wij zijn onverklaard verminderd vruchtbaar. Helaas nog nooit tot een zwangerschap geleid.
Bedankt voor de reacties dames! In de poll te zien gaat het nu gelijk op met onverklaard verminderd vruchtbaar. nana dankjewel, ik hoop ook dat ik snel zal volgen Zwangere dames gefeliciteerd! Dames die nog wachten, hoop dat jullie wens ook snel uit zal komen.
na 2 jaar eigen gemeenschap geen resultaat helaas alles was goed zo wel bij mij als me man. inmiddels begonnen met iui en wordt deze maand mee eerste behandeling, kan over 14 dagen testen of zwanger ben maarga er niet van uit gelijk eerste keer raak zou wel heel wondelijk zij ma wel blijven positief en wonderen zijn de wereld nog niet uit he.
Ik kan niet stemmen haha Ik heb 2x icsi gehad met het zaad van mijn man, hier kwamen steeds uitermate slechte embryo's uit. Niet echt kwaliteit om zwanger van te raken. Wij hebben IUI gedaan met donorzaad (IUI-D) en gaan over een tijdje weer starten voor een broertje of zusje.
Ik kan ook niet stemmen. Pcos en slecht zaad, een combi dus. Hopelijk aankomende cyclus mn allereerste ei!
Ik was gelijk zwanger na de eerste iui. Jammer genoeg is het een miskraam geworden. Ik direct (ech, drie weken later) weer zwanger met een prachtige knul als resultaat . Blijf dus geloven!
Die laatste twee opties horen er zeker wel bij. Het zaad wordt juist voorbij dat vijandige baarmoederslijm in de baarmoeder gebracht, een van de belangrijke redenen voor IUI! Ik had daar last van. Vijandig baarmoederslijm. Na 11 IUI's was ik echter nog steeds niet zwanger. Toen voor IVF doorverwezen. Mislukt. Het zaad van mijn vriend bleek te traag. Bleken ze bij de IUI nooit te hebben opgemerkt. Toen ICSI en raak. Zwanger van Aiden. 8 cryo's over. 4e cryotp raak en zwanger van Finley. Nu nog 4 in de vriezer.
Hier na ruim een jaar zelf proberen niet zwanger geraakt. Een half jaar hormonen genomen, met 2 rustmaanden (iedere keer na 3 hormoonbehandelingen). Nu eerste iui gehad 2 weken geleden en mag morgen testen. Heb het gevoel dat ik ongesteld ga worden dus zal denk k niks worden. In mei zijn we 2 jaar aan het proberen voor ons eerste kindje. Tis en blijft moeilijk als je zo graag wil en om onverklaarbare wijze maar niet zwanger word
Bij mij is de reden dat ik twee baarmoeders heb. Op deze manier kunnen ze het zaadje meteen bij de juiste baarmoeder naar binnen brengen.